Snydt :o)
Fra : Pwh

Dato : 31-10-08 13:12

Vi har lige været en tur nede på det gamle voldanlæg.
Der svømmede de lidt rundt i voldgraven mens jeg stod oppe
på broen og så på, da de så havde svømmet et stykke tid gav jeg
dem besked om at det var tid til at gå videre.
Angel kom straks fisende op i min ende af broen, Tyson kunne
jeg ikke lige få øje på, så jeg kaldte en gang mere og stadig intet.
Straks så jeg voldkrokodiller og andre uhyrer for mit indre øje,
jeg nåede da at panikke lidt
Tyson havde så fundet på at svømme over til den anden bred
inden under broen, han var ret stolt af sig selv kunne jeg tydeligt se
Self blev han gennembanket med en stor kæp den ulydige møghund,
tænk at drive gæk med sit menneske på den luskede måde

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-10-08 19:31

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
> [...]
> jeg ikke lige få øje på, så jeg kaldte en gang mere og stadig intet.
> Straks så jeg voldkrokodiller og andre uhyrer for mit indre øje,

En gedde ville vel godt kunne nuppe et bette plok som Tyson

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 31-10-08 20:48

Bjarne K., skrev:

> En gedde ville vel godt kunne nuppe et bette plok som Tyson

Faktisk snappede en gedde ham engang ned i damhussøen,
han fik ret trvlvt med at komme i land

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 31-10-08 14:59

Pwh skrev:

> Faktisk snappede en gedde ham engang ned i damhuss�en,
> han fik ret trvlvt med at komme i land

A-ha. Nu ved jeg hvad der dur som madding hvis man vil fiske gedder i
damhussøen.

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 09:08

Kim Christensen, skrev:

> A-ha. Nu ved jeg hvad der dur som madding hvis man vil fiske gedder i
> damhussøen.

Hvad tror du jeg selv bruger

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-08 19:39

In news:geesmj$dld$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
> [...]
> se Self blev han gennembanket med en stor kæp den ulydige
> møghund, tænk at drive gæk med sit menneske på den luskede måde

Så bliver det da dejligt for dig, når du flytter herop på landet til os
andre. Det farligste her er bondemandens tyr (og gyllelugten), men den
vænner man sig til.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 31-10-08 20:51

Tove Krieger, skrev:
> [...]
>

> Så bliver det da dejligt for dig, når du flytter herop på landet til
> os andre. Det farligste her er bondemandens tyr (og gyllelugten), men

Tror ikke at gyllelugten vil skræmme mine hunde, måske en olm tyr
Katten ser meget frem til fede og lækre landmus og skvattede landkatte

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-10-08 22:19

> Tror ikke at gyllelugten vil skræmme mine hunde, måske en olm tyr
> Katten ser meget frem til fede og lækre landmus og skvattede landkatte
>

> /Jens

Har åbenbart ikke fulgt nok med. Hvor skal I flytte hen Jens ? Håber det
bliver et sted hvor børnene kan boltre sig

Har forøvrigt selv fem katte (der dog bor i stalden), men har stadig mus om
vinteren inde i huset.

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-08 22:31

In news:490b762f$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjarne K. <not@nej.ni> typed:

> Har forøvrigt selv fem katte (der dog bor i stalden), men har stadig
> mus om vinteren inde i huset.

Så må du jo lade kattene flytte ind i huset, og musene ud i stalden. Så er
du ude over det problem.

Fra : jopa

Dato : 31-10-08 22:32

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev
> Har forøvrigt selv fem katte (der dog bor i stalden), men har stadig mus
> om vinteren inde i huset.

Det er ikke til at undgå, og bare det ikke er rotter.
Musene er rimeligt lette at få i fælder

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 09:14

jopa, skrev:
> "Bjarne K." <not@nej.ni> skrev
>
> Det er ikke til at undgå, og bare det ikke er rotter.
> Musene er rimeligt lette at få i fælder

Rotterne skal Angel nok tage sig af

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-11-08 10:43

On Sat, 1 Nov 2008 09:13:56 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Rotterne skal Angel nok tage sig af

Kan jeg så ikke få lov til at låne hende?
Hun skal så kunne lade fjerkræet gå, for rotterne holder til i hønse-
andegården, og desværre er mine egne hunde lidt for optaget af
fjerkræet til at vi tør ha' dem med ind til fjerkræet. Okay, Vaks er
det ikke noget problem med, men han passer altså på alle levende
skabninger, så der er ikke meget rottedræber i ham. Forleden aften sad
han og vogtede over en mus hele aftenen. Musen smuttede desværre ind
bag reolen før jeg kunne fange den, og da vi så allesammen var gået op
for at sove (undtagen kattene, og musen bag reolen), så var den
åbenbart kommet frem. Næste morgen fandt jeg den i bryggerset. Meget
død. Stakkels Vaks. Nogen havde myrdet HANS mus.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 11:41

Leyna, skrev:

> Kan jeg så ikke få lov til at låne hende?

Nej, hende kan jeg sgu ikke undværer

> Hun skal så kunne lade fjerkræet gå, for rotterne holder til i hønse-
> andegården,

Det vil jeg ikke kunne garanterer, hun har snuppet et par spurve,
men ænderne ved damhussøen gør hun ikke noget,
nok fordi hun har strengt forbud imod det
Næh hendes jagtinstinkt fejler ikke noget.

> Stakkels Vaks. Nogen havde myrdet HANS mus.

Nok en af dine lede katte

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 01-11-08 20:36

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Overvej at få dig en maine coon ... Om det er mus eller rotter så bliver de
jagtet og jagten slutter ikke før mus eller rotte er død

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 09:12

Bjarne K., skrev:

> Har åbenbart ikke fulgt nok med. Hvor skal I flytte hen Jens ? Håber
> det bliver et sted hvor børnene kan boltre sig

Odsherredegnen hvis jeg kan få solgt huset her i Rødovre.
Ideen er at komme tættere på skov og strand.

> Har forøvrigt selv fem katte (der dog bor i stalden), men har stadig
> mus om vinteren inde i huset.

Min kat savler bare ved tanken

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-11-08 10:38

On Fri, 31 Oct 2008 22:18:39 +0100, "Bjarne K." <not@nej.ni> wrote:

>Har forøvrigt selv fem katte (der dog bor i stalden), men har stadig mus om
>vinteren inde i huset.

Ind med kattene, så er du ude over det problem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 01-11-08 10:37

On Fri, 31 Oct 2008 20:50:58 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Tror ikke at gyllelugten vil skræmme mine hunde, måske en olm tyr

Jeg kan love dig for at sådan en hund der har rullet sig godt og
grundigt på en nysprøjtet gyllemark kan lugte fælt meget, meget længe.

Oy er rædselsslagen for køer. *fnis*

>Katten ser meget frem til fede og lækre landmus og skvattede landkatte

Tror nu ikke kattene her er så skvattede, men halve mus skal du nok få
nogle stykker af. Forhåbentligt ikke i sengen, som vi nogle gange har
prøvet. YUCK!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 11:44

Leyna, skrev:

> Tror nu ikke kattene her er så skvattede, ´

Mod en barsk københavnerkampkat kommer de til kort

> men halve mus skal du nok få
> nogle stykker af. Forhåbentligt ikke i sengen, som vi nogle gange har
> prøvet. YUCK!

Min kat levner intet af en mus.
Med fugle og rotter forholder det sig dog desværre anderledes

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 01-11-08 20:34

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tror ikke at gyllelugten vil skræmme mine hunde, måske en olm tyr
> Katten ser meget frem til fede og lækre landmus og skvattede landkatte
>

> /Jens

Næærmere dig der bliver skræmt af hundens lugt efter en gang rullen i en
omgang frisk gylle :D

Husker tydeligt hjemme hvordan hunden blev vasket udendørs med vandslangen
efter såen en tur

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 21:37

oz3bto, skrev:

> Næærmere dig der bliver skræmt af hundens lugt efter en gang rullen
> i en omgang frisk gylle :D

Endnu et påskud for at gennembanke hunden

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-11-08 10:34

On Fri, 31 Oct 2008 19:38:41 +0100, "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk>
wrote:

>Så bliver det da dejligt for dig, når du flytter herop på landet til os
>andre. Det farligste her er bondemandens tyr (og gyllelugten), men den
>vænner man sig til.

Her er det nu den sindsyge økologiske bonde, som hader hunde. Han (og
hans mandskab) jagter løse hunde med traktoren, og jeg tror det ville
fryde dem, hvis de fik kørt en af dem ned. : (
Der er ikke fredeligt alle steder på bøhlandet!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 01-11-08 10:32

On Fri, 31 Oct 2008 13:11:42 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Self blev han gennembanket med en stor kæp den ulydige møghund,
>tænk at drive gæk med sit menneske på den luskede måde

Godt at høre at du holder diciplinen vedlige.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-11-08 11:47

Leyna, skrev:

> Godt at høre at du holder diciplinen vedlige.

Jeg ville jo ikke skuffe køteren

Faktisk sætter Tyson pris på en god endefuld, kan huske at min
søster blev ret chokeret en dag jeg gav ham en omgang.
Men hun kunne godt se det da jeg sagde at han faktisk værdsatte det

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 01-11-08 10:15

Pwh skrev:

> Self blev han gennembanket med en stor k�p den ulydige m�ghund,
> t�nk at drive g�k med sit menneske p� den luskede m�de

Du er alt for blødsøden ved at bruge en kæp. Rigtige brugshundefolk
bruger jernstænger. De skal være massive, vandrør kan give sig lidt.

NÃ¥...

Jeg gik en gang til træning, der kom også sådan en brugshundetype. Hun
havde en rygsæk på, som så ud til at veje mindst 50kilo. Vi andre så
aldrig hvad der var i den rygsæk, men fantasien fik frit løb. Det var
alt sammen noget (tungt) til gedigen gameldags hundeopdragelse.
-brosten (en ti stykker i fald en af dem skulle revne)
-jernstænger (nogen stykker, hvis en skulle blive bøjet)
-spidshammer
-økse med doppeltskær (i fald et skær skulle blive sløvt)
-grensaks
-koben
-benzindrevet kædesav (samt ekstra benzin til kædesaven)
-håndgranater (de virker kun en gang, derfor flere end brosten)

det bliver vist omkring de 50 kilo..

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 02-11-08 12:07

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev

Du er alt for blødsøden ved at bruge en kæp. Rigtige brugshundefolk
bruger jernstænger. De skal være massive, vandrør kan give sig lidt.

Ikke mere det er man gået bort fra.
Dog bruger jeg det selv herhjemme når jeg træner strubeangreb

--
Mvh. John
http://jp-web.dk