Måske man skulle købe en englænder?
Fra : Fly Christensen

Dato : 04-11-08 05:42

Det kunne være, at man skulle købe en englænder? Så skal man ikke tænke
så meget på dyre fotografier.

http://jp.dk/timeout/article1503025.ece

Fly

Fra : Mogens

Dato : 05-11-08 06:02

> Det kunne være, at man skulle købe en englænder? Så skal man ikke tænke
> så meget på dyre fotografier.
> http://jp.dk/timeout/article1503025.ece

Det nok kun et spørgsmål om tid - så lukker fælden sig om ham. Tyskerne skal
sgu nok finde ud af en løsning på fænomenet, tror jeg...

Fra : Brian H

Dato : 06-11-08 18:22

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen
> Det kunne være, at man skulle købe en englænder? Så skal man ikke tænke
> så meget på dyre fotografier.

Den går desværre ikke i DK. Ejeren af køretøjet får bare bøden... det er
selvf. sat lidt på spidsen og det forholder sig ikke altid helt så
sort/hvidt.

Fra : Kent Friis

Dato : 06-11-08 19:48

Den Thu, 6 Nov 2008 18:22:19 +0100 skrev Brian H:
> [...]
>
> Den går desværre ikke i DK. Ejeren af køretøjet får bare bøden... det er
> selvf. sat lidt på spidsen og det forholder sig ikke altid helt så

Hvornår er det lavet om? Og hvorfor sender de overhovedet et billede,
hvis det ikke længere er relevant hvem der kører bilen?

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Andy Dufresen

Dato : 08-11-08 20:01

Kent Friis a écrit :

> Hvornår er det lavet om? Og hvorfor sender de overhovedet et billede,
> hvis det ikke længere er relevant hvem der kører bilen?
>
> Mvh
> Kent

Det er ikke lavet om. Det er noget vrøvl. Man kan ikke dømme en
nummerplade (en bil) for en lovovertrædelse, man SKAL bevise at en
bestemt person har gjort det. Altså billede!