Hvor blev mit indhold i outlook af ??
Fra : Erik Isager

Dato : 25-07-01 02:40

Hej

Jeg har lavet mange forsøg på at få både access97 & 2000 til at kunne køre
på samme maskine. Jeg har kørt med 2000 et stykke tid, og ville så gerne
også kunne bruge 97 !! efter mange forsøg lykkedes den ved at slette så
meget at jeg kunne få lov til at installere 97 forfra, og derefter 2000 og
så beholde version97, ved at gemme 2000 i en ny mappe !!! men så blev hele
indholdet i outlook væk !!! mon ikke det kan findes et eller andet sted,
som outlook bare ikke kan finde ??? (det kan jeg heller ikke!)

er der mon nogen i denne gruppe der kan hjælpe mig med det, eller er det
ikke den rigtige gr. til dette emne ???

Erik Isager

Fra : Erik Isager

Dato : 25-07-01 03:10

> [...]
> som outlook bare ikke kan finde ??? (det kan jeg heller ikke!)
>
> er der mon nogen i denne gruppe der kan hjælpe mig med det, eller er det

JO, det var det vist, jeg tror jeg fandt løsningen i et tidligere indlæg
!!

Erik Isager