Billigste billeje eller leasing for 2 måne~
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-08 20:47

Jeg står og mangler en bil i 2 eller 3 måneder som privat, og vil høre om I
har et bud på hvor man billigst kan langtids-leje eller korttids-lease en
bil i det tidsrum?
Det skal være en ny(ere) bil men gerne helt ned i Ford Fiesta størrelse.
3000-3500 kr. i måneden vil være acceptabelt og uden udbetaling.
Område: 6000 Kolding
Kan det mon lade sig gøre?

/Sørensen

Fra : Knut

Dato : 03-11-08 21:08

Spørg dog hos et udlejningsfirma!

Knut

Fra : Mogens

Dato : 03-11-08 21:10

www.viabiler.dk/Default.aspx?ID=53

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-08 21:18

Knut wrote:
> Spørg dog hos et udlejningsfirma!

Tak for bidraget.

/Sørensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-11-08 22:06

"Knut" <enbedreeemailadreesse@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Spørg dog hos et udlejningsfirma!

Skriv dog under det du svarer på ...

--
Per

Fra : Knut

Dato : 03-11-08 22:23

Hvorfor skulle jeg dog det?

Knut

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-11-08 22:49

Knut skrev:
> Hvorfor skulle jeg dog det?

Fordi det andet ser dumt ud.

--
Niels

Fra : Knut

Dato : 04-11-08 06:13

Det er o din vurdering - ikke min!

Knut

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-08 07:56

> Det er o din vurdering - ikke min!

Okay...

Brian

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-08 10:02

"Knut" <enbedreeemailadreesse@mail.dk> wrote in news:490f6b9b$0$15890
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvorfor skulle jeg dog det?

Fordi toppostere får mindre fisse.

Hvis du er kvinde eller homoseksuel, skal jeg straks undskylde.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-11-08 10:49

Knut wrote:
> Hvorfor skulle jeg dog det?

Fordi det gør det lettere at læse for andre.

Hvorfor bør man svare under det man svarer på?

Ebbe

Fra : Knut

Dato : 04-11-08 17:39

Formentlig kun for at glæde dig - men du er jo ikke mit problem - dem må du
selv løse.

Knut

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-08 19:53

> Formentlig kun for at glæde dig - men du er jo ikke mit problem - dem
> må du selv løse.

Et slående eksempel på den egoisme og selvfedhed der mere og mere præger de
danske veje.

Fra : Knut

Dato : 04-11-08 22:06

Hvad i aleverden har den position, hvor jeg skriver tekst med
trafiksikkerhed at gøre?

Knut

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-08 22:18

Knut skriver:

> Hvad i aleverden har den position, hvor jeg skriver tekst med
> trafiksikkerhed at gøre?
>
> Knut
>
> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

Den viser, hvor stivnakket en tumpe du er.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BikeManiac

Dato : 03-11-08 14:32

> Spørg dog hos et udlejningsfirma!

.... jeg tror Sørensen har kigget lidt hos udlejningsfirmaerne i
forvejen ... sørensen spørger jo netop her fordi han håber at nogle
her kender nogen som kender nogen etc ... et trick eller lign for at
gøre det billigt. Jeg kan desværre ikke hjælpe - at leje bil i DK er
uhyggeligt dyrt. Som et tip kan jeg kun sige at hvis en udlænding (dvs
en person uden dansk folkeregisteradresse) lejer en bil i DK, så
bliver det MEGET MEGET billigt. Måske Sørensen kender nogle som kunne
hjælpe ham på den front.

Lucas

Fra : Knut

Dato : 04-11-08 06:15

Dette skal altså være stedet for opsamling af småfusk?

Knut

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-08 09:59

"Knut" <enbedreeemailadreesse@mail.dk> wrote in

> Spørg dog hos et udlejningsfirma!

Det behøver han slet ikke, for det svar kender vi alle.

Sørensen: Goddag, hvor kan jeg billigst leje/lease en personbil i et par
måneder?
Tilfældigt udlejningsfirma: Her!

Fra : tp

Dato : 03-11-08 22:14

> [...]
> Det skal være en ny(ere) bil men gerne helt ned i Ford Fiesta størrelse.
> 3000-3500 kr. i måneden vil være acceptabelt og uden udbetaling.

For en tre år siden spurgte jeg den lokale udlejer om pris på en bil i
punto/polo klassen, 3mdr og 10.000km. Jeg fik en pris på 13.000 total.
Det er nok lidt mere idag, så 3-3.500 klarer du det nok ikke for, men
omvendt ikke så meget mere

Mvh TP

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-08 10:19

"Sørensen" <nej> wrote in

> Kan det mon lade sig gøre?

Jeg tvivler. Selv brugtvognsudlejerne kommer ikke ned i det prisleje.

Korttidsleasing kender jeg intet til.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-11-08 22:44

On Tue, 04 Nov 2008 22:17:37 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Knut skriver:

> Den viser, hvor stivnakket en tumpe du er.
>
> Klaus

Det der er altså næsten lige så svært at læse som topposting. Hvad dævlen
har du nu pludselig fået imod Linux???

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-11-08 22:57

Peter Dalgaard skriver:

Hvad ?

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 04-11-08 23:10

On Tue, 04 Nov 2008 22:57:11 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Peter Dalgaard skriver:
>>
> Hvad ?

Nå sådan!

Fra : Klaus D. Mikkelsen