99 til 95 pris - hvilken dag ?
Fra : Brian

Dato : 02-11-08 19:37

Aften i stuerne...

Netop kommet hjem fra lidt renden i byen, så jeg hos Shell at man "udvalgte
dage" kan tanke 99 oktan til samme pris som 95.

Har nogen af de gæve gutter og gutinder i nærværende forum, lagt mærke til
hvilke dage der er udvalgte ?

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-11-08 20:00

Brian skriver:

> Har nogen af de gæve gutter og gutinder i nærværende forum, lagt mærke til
> hvilke dage der er udvalgte ?

Tirsdage...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 03-11-08 18:14

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brian skriver:

> Tirsdage...

Takker - så må jeg lige prøve at holde øje imorgen.

/Brian

Fra : Brian H

Dato : 03-11-08 19:27

> Brian skriver:

> Tirsdage...

Hvor har du info fra? Radiospot, står det på reklamen måske? Jeg mener
nemlig at jeg tankede efter det princip på en anden dag end en Tirsdag - men
måske husker jeg forkert...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-11-08 22:44

Brian H skriver:

> Hvor har du info fra?

Shelltanken i nordenden af Hobro sidst jeg var forbi....

Fra : Jakob

Dato : 04-11-08 09:21

> [...]
> "udvalgte dage" kan tanke 99 oktan til samme pris som 95.
>
> Har nogen af de gæve gutter og gutinder i nærværende forum, lagt mærke til

Hej

Det afhænger helt af hvilken tank du benytter, jeg har fået en liste af min
lokale shell i Nørresundby, der er det primært onsdag. Men gå ned til din
lokale shell og spørg dem.

Fra : Brian

Dato : 04-11-08 16:28

Jakob wrote:

> Det afhænger helt af hvilken tank du benytter, jeg har fået en liste
> af min lokale shell i Nørresundby, der er det primært onsdag. Men gå
> ned til din lokale shell og spørg dem.

Well... Allégade i Horsens er ihvertfald ikke Tirsdag. Jeg må ind at kigge
imorgen igen - jeg synes også der stod på den lille seddel på standeren, at
man skulle holde øje med skiltet.

/Brian

Fra : Bjørn

Dato : 05-11-08 11:43

"Jakob" <pointshopmail@forum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det afhænger helt af hvilken tank du benytter, jeg har fået en liste af
> min lokale shell i Nørresundby, der er det primært onsdag. Men gå ned til

Dér har jeg tanket 99 til 95-pris... på en lørdag

--
Mvh Bjørn
94' Opel Corsa 14NZ

Fra : Nippo

Dato : 05-11-08 12:11

"Bjørn" <bjornopelpower.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob" <pointshopmail@forum.dk> skrev i en meddelelse

> Dér har jeg tanket 99 til 95-pris... på en lørdag

På Shell i Lyngby Nybrovej, er det ihvertfald Onsdag

Fra : Brian

Dato : 05-11-08 16:32

Bjørn wrote:

> Dér har jeg tanket 99 til 95-pris... på en lørdag

Det siges jo også om dig, at du er et stykke usædvanligt charmerende
mandfolk, med et prægtigt stykke vogntøj

Nå, jeg fik min 99 oktan til 8.49 i morges - dét er da næsten en fair pris

/Brian

Fra : Jakob

Dato : 05-11-08 18:53

> [...]
> mandfolk, med et prægtigt stykke vogntøj
>
> Nå, jeg fik min 99 oktan til 8.49 i morges - dét er da næsten en fair pris

Så var mit onsdags tip ikke helt ved siden af ;) Fik du en liste over
fremtidige dage?

Det er nu en dejligt ting med vpower på "tilbud", især når man ikke kører på
andet.

Fra : Brian

Dato : 05-11-08 19:18

Jakob wrote:

> Så var mit onsdags tip ikke helt ved siden af ;) Fik du en liste over
> fremtidige dage?

Nææ, det var helt godt ramt - typisk Klaus, at skal rende med halve vinde

Jeg fik at vide at det "altid" er om Onsdag'en de kører med det tilbud. Der
var dog ikke den store skiltning om tilbuddet - andet end et stykke A4 i en
plastiklomme, klistret på pumpen.

> Det er nu en dejligt ting med vpower på "tilbud", især når man ikke
> kører på andet.

Jeps, men jeg tror dog at det hurtigt kan være det samme - Onsdag er
normalvis ikke en "billigdag" ved min Shell station...

/Brian