Bilvarmer til Volvo 460 ?
Fra : John T.

Dato : 31-10-08 01:19

Hej ?
Jeg kunne tænke mig en sådan, hvad er der på markedet ?
Nogen der har erfaringer ?
Hilsen John

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 31-10-08 08:36

"John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ?
> Jeg kunne tænke mig en sådan, hvad er der på markedet ?
> Nogen der har erfaringer ?

Tænker du på en til 230V eller eller benzin/diesel?

Jeg har sidstnævnte type og vil aldrig nogensinde undvære det igen. Det er
alt for dejligt at komme ud i en varm bil hver morgen :)

--
/Dennis
Diverse hardware sælges

Fra : John T.

Dato : 31-10-08 08:49

> Tænker du på en til 230V eller eller benzin/diesel?
>
> Jeg har sidstnævnte type og vil aldrig nogensinde undvære det igen. Det er
> alt for dejligt at komme ud i en varm bil hver morgen :)
Det skal være til 230V. Jeg har haft en bil med stik,
så satte jeg et tænd/slukur til, det virkede perfekt,
det savner jeg.
Hilsen John

Fra : Lund

Dato : 31-10-08 11:02

Hvad vil du så spørge om, når det skal 230 volt.

Jeg kan kun anbefale et Webasto fyr. Du er helt uafhængig af et strømudtag.

Fra : John T.

Dato : 31-10-08 11:53

"Lund" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad vil du så spørge om, når det skal 230 volt.

Spørgsmål:
Der findes vel forskellig "dypkogere" og kan de bruges
til min bil ?
I min gamle bil (Volvo 360) sad der et stik under hjælmen
og da bilen står i garage er der ingen prob. med stik.
Hilsen John

Fra : Ulrik Friis

Dato : 31-10-08 13:04

http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO&modell=460&type=2&lang=5&ndid=

Fra : John T.

Dato : 31-10-08 21:19

"Ulrik Friis" <gider.ikke@mere.spam.fra.usa.og.ru> skrev i en meddelelse

> "John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO&modell=460&type=2&lang=5&ndid=

Tak Ulrik, men må indrømme at jeg ikke forstår siden,
altså varen og pris, siden ligner sørme ikke det vi
plejer at se
Hilsen John