Sprøjteskema til CorsaB
Fra : BikeManiac

Dato : 28-10-08 12:41

Hej Gruppe,

Er der nogen som ved hvor jeg kan få adgang til et sprøjteskema i forb
med en hulrumssprøjtning jeg skal lave på min CorsaB. Jeg er på jagt
efter de skemaer som lægger op til at man borer huller i døre/
karrosseri.

Mvh Lucas

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-10-08 21:37

BikeManiac skrev:

> [...]
> med en hulrumssprøjtning jeg skal lave på min CorsaB. Jeg er på jagt
> efter de skemaer som lægger op til at man borer huller i døre/

De er så vidt jeg ved udviklet af anti-firmaerne og har karakter af
fabrikshemmeligheder, så du skal nok have fanden til oldemor for at få
fat i sådan et.

--
Niels

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-10-08 23:13

"BikeManiac" <lucasjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke hvor du får fat på det.
Men-men, en ting er skemaet.
En helt anden ting er dyserne med forlængere/fordelere der skal bruges.
Det er ikke sikkert at du skal bruge samme dyse overalt på bilen.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i