Attn.: Mogens
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-10-08 15:46

Mht. den der Seat, er det en firmabil, eller har du selv været ude og
lufte muldvarpen?

Naaaarh, det har du nok ikke, for så havde du sikkert luftet den i
Tyskland.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 26-10-08 16:52

> Mht. den der Seat, er det en firmabil, eller har du selv været ude og
> lufte muldvarpen?

Det er min firmabil...

> Naaaarh, det har du nok ikke, for så havde du sikkert luftet den i
> Tyskland.

Nope, den erjo splinterny

Fra : Mogens

Dato : 11-11-08 19:52

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, den er jo splinterny...

.... og rullet 8.000 km dags dato. Det går jätte bra

Vurdering, idet jeg var ude at lufte vores firmaslæde idag: '01 Jaguar XJ8.
Jaguaren er blødere affjedret og skifter umærkeligt uanset speederposition
Jaguaren er magtesløs i mellemaccelerationerne - meget sløv padde

Nuvel - set i bakspejlet vil Seat'en ikke være god for folk med hang til
blød hat og rolig kørsel. Sportsligheden går i blodet på een, og man kører
anderledes i dén end i mere almindelige biler. Støjen fra kabinen er
påtrængende, og dét skal jeg ha' gjort noget ved snarest. Brændstoføkonomien
ligger på ca. 14 km/l - og det bliver den sikkert ved med...