IQ test
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 24-10-08 22:51

http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-10-08 22:58

Peter Dalgaard skriver:

> http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Hahahha, nå okay det var bilen den hed IQ. På den anden side bliver det
nok ikke så sjovt at kommer derfra igen.....

BTW: IQ er vidst ikke lige det der trykkede på sjafutten af en
mørkbordeaux "flutecontainer" der ikke lige havde styr på sin bil og fro
5 minutter siden nappede en 3-4 meter af naboens hegen, fordi
han/hun/dendet kom for stærkt rundt i svinget. "fluteconatianeren ræsede
derfra med hjulspin og hen til en parkeringsplads hvor sjafutten lige så
lidt på bilen for igen at køre videre.

Nu er der så brædder fra hegnet spredt ud over fortov og
vejbane.....desværre har de ikke betonstolper mellem hegnsfagene...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : ShutEye

Dato : 25-10-08 08:27

> [...]
> han/hun/dendet kom for stærkt rundt i svinget. "fluteconatianeren ræsede
> derfra med hjulspin og hen til en parkeringsplads hvor sjafutten lige så

Fik du ikke nummeret? Sikke en skiderik bare at stikke af :\

> Nu er der så brædder fra hegnet spredt ud over fortov og
> vejbane.....desværre har de ikke betonstolper mellem hegnsfagene...

Det kan de jo passende sætte i nu :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-10-08 08:37

ShutEye skriver:

> Fik du ikke nummeret? Sikke en skiderik bare at stikke af :\

Desværre nej. Sad ved computern og hørte et "kronsj", hvorefter jeg
kiggede ud af vinduet og så en bil køre derfra i med hjulslip - for
senere at køre fra en nærliggenden parkeringsplads.

> Det kan de jo passende sætte i nu :)

Der var da et forslag, men sjafutten var også heldig, han ramte ind
mellem vejskilt og træ. Til gengæld har han tabt en hjulkapsel kan jeg
se.....

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 25-10-08 18:03

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> kiggede ud af vinduet og så en bil køre derfra i med hjulslip - for
> senere at køre fra en nærliggenden parkeringsplads.

Så havde jeg fundet kuglepen og papir, og var løbet hen for at tage
nummeret, mens den var på P-pladsen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-10-08 01:26

"Jens C. Hansen" skriver:

> Så havde jeg fundet kuglepen og papir, og var løbet hen for at tage
> nummeret, mens den var på P-pladsen.

1. Det regnede

2. Jeg opdagede først det emd p-pladsen da de kørte ud derfra (der er et
par bygninger i vejen til at jeg kan se bilerne på pladsen).

3. Jeg går ikke ud i nattøj....

Fra : ShutEye

Dato : 26-10-08 01:45

> 3. Jeg går ikke ud i nattøj....

Hahaha :þ

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-08 08:41

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>3. Jeg går ikke ud i nattøj....

Det gør jeg heller ikke - jeg har ikke noget ;)

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-10-08 10:41

On Sun, 26 Oct 2008 08:41:03 +0100, jan_stevns wrote:

>Det gør jeg heller ikke - jeg har ikke noget ;)

DET spolerede så lige en ellers fin søndag...

Fly

Fra : -=JF=-

Dato : 25-10-08 11:56

Peter Dalgaard skrev:

> http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Fin-fin parkering
Og så ser det tillige ud til at chaufførerne er kvindelige damer af det
modsatte køn!

Mvh John

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-10-08 16:31

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Hmm, de kalder bilerne for IQ, men det er kvinder der kører, det er da lidt
selvmodsigende, eller .....

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 25-10-08 19:33

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Og miljørigtig er den også

http://www.youtube.com/watch?v=VKONvpafUPQ&NR=1

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-10-08 10:47

On 24 Oct 2008 21:51:29 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=aGyRZLMUySM&feature=channel

Hvorfor mon, at vinduerne er mørke, så man ikke kan se, hvem der kører?

Fly