Vinduesviskere, alm eller X-TRM ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-10-08 04:41

Hej allesammen.

Jeg skal have nye vinduesviskere, jeg vil have Valeo da jeg har de
bedste erfaringr med dem, men jeg er i tvivl om det skal være de alm
eller X-TRM ?
Prisforskellen er ret stor, ca. 170 kr.
Men hvor meget bedre er de flade som ligger hen over ruden ?
Holder de længere ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Kent Glerup

Dato : 24-10-08 14:38

> Prisforskellen er ret stor, ca. 170 kr.

Fy da føj!

> Men hvor meget bedre er de flade som ligger hen over ruden ?

Ikke bedre efter min erfaring, har dem på Touran'en. De er rigtig gode,
men ikke bedre end almindelige Valeo.

> Holder de længere ?

Nix, ikke min erfaring. Efter 60KKM på Touran'en var der ikke mere at
komme efter.

/Kent Glerup

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-10-08 01:58

On Oct 24, 2:38 pm, Kent Glerup <k...@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk>
wrote:

> Fy da føj!

> Ikke bedre efter min erfaring, har dem på Touran'en. De er rigtig gode,
> men ikke bedre end almindelige Valeo.

Det blev også alm. Valeo. Jeg kunne ikke helt få mig selv til at
betale så meget for viskere.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 27-10-08 09:02

wrote:

> [...]
> men ikke bedre end almindelige Valeo.

Det blev også alm. Valeo. Jeg kunne ikke helt få mig selv til at

Ja jeg har samme tanke mht priser - men til gengæld et problem: allerede ved
80-90 begynder venstre visker at hope lidt, hvis der er stærk modvind -
senere i vindstille
Men de nye, flade blade - fanges de mindre af fartvinden, så jeg ku få
afhjulpet det problem ?
Se det ville være nogen penge værd

------------------------------------
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-10-08 01:23

On Oct 27, 9:02 am, "Jesper Hedegaard" <eksiste...@ikke.da> wrote:
> [...]
> senere i vindstille
> Men de nye, flade blade - fanges de mindre af fartvinden, så jeg ku få

Ikke ifølge reservedelsmanden hos Peugeot. De flade gør det samme.
Men jeg har spoiler på mine alm. og de løfter sig ikke, heller ikke
ved 120-130 km/t.