Perlesten i dækkene :-(
Fra : Ole Andersen

Dato : 23-10-08 11:03

Har skiftet til vinterdæk og indkørslen er med perlesten...
Nu sidder der perlesten i alle fire dæk og larmer når bilen
triller..Bortset fra larmen , skader det så dækkene at de perlesten sidder
der ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 23-10-08 04:19

On 23 Okt., 12:03, "Ole Andersen" <O...@gmailfjerndette.dk> wrote:
> [...]
> Nu sidder der perlesten i alle fire dæk og larmer når bilen
> triller..Bortset fra larmen , skader det så dækkene at de perlesten sidder

Nej, når du giver den lidt gas falder de ud igen....

Klaus

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-10-08 11:35

On Thu, 23 Oct 2008 12:03:24 +0200, "Ole Andersen"
<OA@gmailfjerndette.dk> wrote:

> [...]
>Nu sidder der perlesten i alle fire dæk og larmer når bilen
>triller..Bortset fra larmen , skader det så dækkene at de perlesten sidder

Nej, ikke synderligt, men det skader kraftpetervæltemigdenondelynemig,
min forrude, når de forlader dækkene igen!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Andersen

Dato : 23-10-08 16:56

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, ikke synderligt, men det skader kraftpetervæltemigdenondelynemig,
> min forrude, når de forlader dækkene igen!

> [...]

Så kører du nok for tæt på

Fra : Kent Friis

Dato : 23-10-08 18:17

Den Thu, 23 Oct 2008 17:55:55 +0200 skrev Ole Andersen:
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> Så kører du nok for tæt på

Det er svært at komme ret meget over en meter afstand til den man
overhaler på en tosporet motorvej.

Med tre spor kan afstanden naturligvis øges hvis den man overhaler
befinder sig længst til højre, og man selv benytter banen længst
til venstre - men så er det heller ikke efter færdselsreglerne
mere.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-10-08 17:19

Ole Andersen skrev:
> [...]
> Nu sidder der perlesten i alle fire dæk og larmer når bilen
> triller..Bortset fra larmen , skader det så dækkene at de perlesten

Og når du er kørt ud tilstrækkeligt mange gange er du også sluppet af
med det djævelskab.

--
Niels

Fra : Ole Andersen

Dato : 23-10-08 18:35

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og når du er kørt ud tilstrækkeligt mange gange er du også sluppet af med
> det djævelskab.
>
> --
> Niels

Godt indlæg