Bedste snekæder?
Fra : John Sahl

Dato : 23-10-08 08:07

Ja, hvad siger panelet?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't
matter if you win, you're still a retard.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-10-08 11:01

On Thu, 23 Oct 2008 09:07:01 +0200, "John Sahl"
<spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

>Ja, hvad siger panelet?

>--

Hvad skal de bruges til?

Mange km. eller bare for at komme de sidste 100 m. op til alpehytten?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 23-10-08 04:20

On 23 Okt., 09:07, "John Sahl" <spamcatch...@fotofaelden.dk> wrote:
> Ja, hvad siger panelet?

Harald-Skrald modellerne - ihvertfald i forhold til prisen.

Klaus

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-10-08 04:46

On Oct 23, 12:19 pm, "Klaus D. Mikkelsen (google groups)"
<moppem...@gmail.com> wrote:

> Harald-Skrald modellerne - ihvertfald i forhold til prisen.

Så lige, i anden forbindelse, at snekæder hos Peugeot koster 862
kr !!!!
På billedet ser de fuldstændig ud som dem fra HN, samme låse etc.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : oz3bto

Dato : 23-10-08 12:46

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Asso hvis det er til de sidste 100m op til hytten så er Thansens HN´s
osv. fine .. vil endog anbefale snesokker istedet for kæder så

Hvis det er lige som os der skal køre ihvertfald 1½-2 timer på meget
snedækkede veje så ville jeg købe dem gennem en dækmand eller i Norge ...
Mine snekæder er norske

Fra : Klaus G.

Dato : 23-10-08 16:43

> Ja, hvad siger panelet?
At der ihvertfald er forskel på dem, om de sidder på hjul som dreje og/eller
trækker.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery