IP-telefoner
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 25-07-01 00:52

Mulígvis skal jeg spørge i nogle af de "elektroniske grupper" - men er der
nogen der har erfaring med IP-telefoner - altså dem man kører over internet?

Vi udvider firmaet om en måned og har valget mellem nyt (gammeldags)
telefonanlæg eller IP.

Mvh. Jørgen Madsen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-07-01 09:51

In <3b5e0a32$0$286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, on 07/25/2001
at 01:52 AM, "Jørgen Madsen" <elsted@madsen.mail.dk> said:

>Mulígvis skal jeg spørge i nogle af de "elektroniske grupper" - men er
>der nogen der har erfaring med IP-telefoner - altså dem man kører over
>internet?

Ikke endnu, men jeg regner med at Stofa giver os i Dragør Antenneforening
mulighed for IP-telefoni omkring årsskiftet.

>Vi udvider firmaet om en måned og har valget mellem nyt (gammeldags)
>telefonanlæg eller IP.

Hvis jeres net ellers kan klare det, så kan der formentlig opnås
væsentlige besparelser. F.eks. kan I så nøjes med at trække et LAN istedet
for både LAN og telefoni.

/Knud