Dansk Sidi-forhandler..??
Fra : Foo Bar

Dato : 24-07-01 22:56

Hej!

Må snart ha' sårn' et par Sidi Vertebrae. Er der nogen der kender til en
dansk Sidi-pusher? (Vil jo så nødig skubbe 2000 hårdt beskattede kroner i
retning af Tyskland uden liiiige at ha' prøvet et par og målt størrelser...)

Claus-barfodet-på-CBR600F2

Fra : Mureren

Dato : 25-07-01 00:08

> [...]
> dansk Sidi-pusher? (Vil jo så nødig skubbe 2000 hårdt beskattede kroner i
> retning af Tyskland uden liiiige at ha' prøvet et par og målt

K.S. Motor i Vejle har dem...

Mureren

Fra : Foo Bar

Dato : 25-07-01 10:39

Mureren wrote:

> K.S. Motor i Vejle har dem...

Takker for hjælpen - og undskylder min dobbelt-posting! Iveren løb af
med mig! :)

/claus