nettv i fuldskærm med flip4mac
Fra : Andreas

Dato : 30-10-08 19:24

Jeg har fået en ældre mac som jeg har opdateret med bla. flip4mac for at
kunne se nettv og det fungerer også.

Men jeg kan ikke finde en mulighed for at få fuldskærm?? der er ikke noget
at finde i højrekliksmenuen, som er normalt for PC Hvad gør jeg??

vh Andreas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-11-08 13:17

In article <4909ffe5$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"Andreas" <nono@spam.dk> wrote:

> [...]
>
> Men jeg kan ikke finde en mulighed for at få fuldskærm?? der er ikke noget
> at finde i højrekliksmenuen, som er normalt for PC Hvad gør jeg??

Hvis det er fra en webbrowser du vil kunne se wmv film i fuld skærm: køb
en windows pc.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-11-08 20:56

> Hvis det er fra en webbrowser du vil kunne se wmv film i fuld skærm: køb
> en windows pc.

Fra QuickTime player kan man bruge
rtsp://streamer-01.dr.nordija.dk/dr1highmp4
og gemme det som en favorit. Desværre sker der ikke konvertering af
aflange pixler, så personerne er lange i ansigterne.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 01-11-08 21:06

> Fra QuickTime player kan man bruge
> rtsp://streamer-01.dr.nordija.dk/dr1highmp4
> og gemme det som en favorit. Desværre sker der ikke konvertering af
> aflange pixler, så personerne er lange i ansigterne.

Og inden du gemmer som favorit, åbner du med Ævle-J filmens kendetegn,
vælger streaming sporet, og derpå visuelle indstillinger, hvor du kan
skalere billledet, fra det udsendte 528 x 432 format, til det
opringelige 16:9 format - så slipper du for de lange ansigter.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 02-11-08 00:27

On 01/11/08 21.05, Mogens Thyregod wrote:
> [...]
> skalere billledet, fra det udsendte 528 x 432 format, til det
> opringelige 16:9 format - så slipper du for de lange ansigter.

Er det ikke en QuickTime Pro feature?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 01-11-08 23:28

Fuld information: http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 01-11-08 23:59

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Fuld information: http://www.dr.dk/hjaelp/drdktv/20080108145038.htm

Er der andre end mig hvor QuickTime Player går i selvsving når den skal
vise ovenstående rtsp link?

Jeg er nødt til at give den den store hammer, og det synes jeg ærlig
talt er lidt synd.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-11-08 23:58

Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0002@gmail.com> writes:

> Er der andre end mig hvor QuickTime Player går i selvsving når den
> skal vise ovenstående rtsp link?

Det virker fint hos mig. Intel OS X 10.5 med seneste opdateringer.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH