manual til iMac G5??
Fra : Erling Hansen

Dato : 27-10-08 20:08

Nu har jeg nemt og elegant (?) skiftet ram i min MacBook efter
vejledning på iFixit.com.
Hvor finder jeg en tilsvarende vejledning til min 'ældre' iMac G5, som
trænger til en ansigtsløftning (flere RAM)
mvh
erling

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 27-10-08 20:31

Erling Hansen skrev:
> Nu har jeg nemt og elegant (?) skiftet ram i min MacBook efter
> vejledning på iFixit.com.
> Hvor finder jeg en tilsvarende vejledning til min 'ældre' iMac G5, som
> trænger til en ansigtsløftning (flere RAM)

Har du checket manualen der fulgte med maskinen? Det kunne let være det
var tilstrækkeligt.

Fra : Erling Hansen

Dato : 27-10-08 20:37

> Har du checket manualen der fulgte med maskinen? Det kunne let være det
> var tilstrækkeligt.

Desværre 0 manual. Købt brugt.
erling

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 27-10-08 20:48

Erling Hansen skrev:

> Desværre 0 manual. Købt brugt.

Der er en masse manualer på

http://support.apple.com/manuals/#

Fx http://manuals.info.apple.com/en_US/iMacG5-iSight-Users_Guide.pdf

hvor der på side 47 og frem står hvordan man skifter RAM i sådan en.

Kan det evt bruges?

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 27-10-08 20:54

Erling Hansen <preeh-dh@mail.dkspree> wrote:

> Desværre 0 manual. Købt brugt.
> erling

Du lægger dyret med skærmen nedad på et håndklæde anbragt på en
bordplade, løfter op i foden og løsner de tre skruer i den perforedede
plade, så bagpladen kan fjernes og dermed er der adgang til
udskiftning/opgradering af RAM-blokke etc.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Jon

Dato : 27-10-08 20:41

Eller <http://www.apple.com/support/imac/g5/> - ??
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc