iPod Classic
Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-10-08 21:22

En kollega har købt en iPod Classic billigt på eBay, som ny.
Men vi har prøvet alt muligt for at få iTunes til at gendanne den.
Kender du nogen særligt gode supportsider?

Flemming Rubini

Fra : KentBM

Dato : 28-10-08 19:37

Flemming Rubini skrev:
> En kollega har købt en iPod Classic billigt på eBay, som ny.
> Men vi har prøvet alt muligt for at få iTunes til at gendanne den.
> Kender du nogen særligt gode supportsider?

Har i prøvet med hard reset?

http://support.apple.com/kb/HT1320

--

Kent

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-10-08 19:52

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> Har i prøvet med hard reset?

Jo, og til en iPod Classic er proceduren udført således:

Tænd og sluk [Hold]

derefter

[Menu+Valg] i mindst 6 sekunder.

> http://support.apple.com/kb/HT1320

Tak. Udmærket henvisning. Som vi altså har benyttet os af forgæves. Vi
overvejer om harddisken er død ved ankomst, men har ikke helt givet op
endnu. Vi har prøvet at skifte ledningen, computeren, platformen,
formateret udenom iTunes, intet medfører at gendammelsesprocessen når
ret langt.

Flemming Rubini

Fra : Hans Hüttel

Dato : 28-10-08 23:12

In article <1ipfuy4.znfhtu1jr06hbN%flemming@rubini.invalid>,
flemming@rubini.invalid (Flemming Rubini) wrote:

> En kollega har købt en iPod Classic billigt på eBay, som ny.
> Men vi har prøvet alt muligt for at få iTunes til at gendanne den.
> Kender du nogen særligt gode supportsider?

Kan man se iPod'en hvis man starter en shell i Terminal ?

En iPod vil blive monteret under /Volumes. Musik mm. ligger i iPod'ens
underkatalog iPodControl.

Måske kunne man bare prøve at lave en rm -R * ?

Hans

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-10-08 23:21

Hans Hüttel <hanshuttel@mac.com> wrote:

> Kan man se iPod'en hvis man starter en shell i Terminal ?
>
> En iPod vil blive monteret under /Volumes. Musik mm. ligger i iPod'ens
> underkatalog iPodControl.
>
> Måske kunne man bare prøve at lave en rm -R * ?

Nu har jeg ikke adgang til et stykke tid.
Men ved du om iPod softwaren ligger på en gemt partition?
Og hvor mange partitioner er der ialt?

Flemming Rubini