iCall til iPhone
Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-08 11:30

Jeg ser netop i »iPhone the Missing Manual« side 56 at hvis man vil
reducere telefonregningen på sin iPhone, når man ringer internationalt,
så kan man downloade iCall fra iTunes Store.

Det viste sig nu ikke at være tilfældet; bogen var forud for udviklerne,
der endnu ikke er færdige:

<http://icall.com/iphone/>

Det ser ikke ud som om der er alternativer.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 26-10-08 14:14

On 26/10/08 11.29, Per Rønne wrote:
> [...]
> der endnu ikke er færdige:
>
> <http://icall.com/iphone/>
>
> Det ser ikke ud som om der er alternativer.

fring understøtter Skype...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-08 15:15

> fring understøtter Skype...

OK. Ejendommeligt at den hører i kategorien 'social networking'; her
forventer man jo facebook grænsefladeprogrammer ...

iCall synes i øvrigt at beskrive en bedre integration med iPhone, men vi
får se.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 26-10-08 16:37

On 26/10/08 15.15, Per Rønne wrote:

> OK. Ejendommeligt at den hører i kategorien 'social networking'; her
> forventer man jo facebook grænsefladeprogrammer ...

Tjaeh. Det er jo i princippet dét den er.

> iCall synes i øvrigt at beskrive en bedre integration med iPhone, men vi
> får se.

Ja helt sikkert. fring er lidt for meget 'kan alt, vil alt'-agtig.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-08 21:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> der endnu ikke er færdige:
>
> <http://icall.com/iphone/>
>
> Det ser ikke ud som om der er alternativer.

Jeg har ikke sat mig ind i det, men Mediamac har anmeldt noget, der
hedder Fring:

<http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=20353>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 27-10-08 07:39

> Jeg har ikke sat mig ind i det, men Mediamac har anmeldt noget, der
> hedder Fring:
>
> <http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=20353>

Jeg har allerede installeret Fing, som dog ikke /virker/ som om det er
lige så godt som iCall vil være - når det frigives.

Jeg har dog aldrig registreret mig på eksempelvis Skype; der er
IP-telefoni [ikke flatrate] på mit FullRate-abonnement, og jeg bruger
alligevel aldrig min månedlige 'kvote' af mobiltid op.

Men taler man meget i telefon med folk i udlandet kan det være en god
løsning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk