Valgfri referer i HEADer til side
Fra : Rune Jensen

Dato : 01-11-08 00:32

I forbindelse med et dokumentation for et anti-referer-spam projekt
har jeg brug for på en testside, at sende en brugerdefineret referer i
HEADer til samme side (min egen side).

Men jeg er i tvivl om, hvordan man gør dette.

Her er hvad jeg er kommet frem til, som oplæg:

1. Brugervalgt Referen tastes i form
2. Når submittes; XMLHTTPRequest-objectet og POST settes
request.header mv og
3. Her er det springende punkt, for nu skal siden vises. Eneste
forskel er jo refereren, som er "falsk", ellers er siden nøjagtig de
samme, men hvordan vises den nye side "i sig selv"? Resultatet af
siden befinder sig jo i xmlObject.responsetext?

Muligt, der er noget, jeg er "gået glip af" eller også er jeg bare
træt... :)

MVH
Rune Jensen