Aerosmith greatest på DVD?
Fra : isteen

Dato : 22-10-08 11:01

Kender en der ønsker sig en Greatest Hits med Aerosmith på DVD. Nogen
der kender sådan en udgivelse?
Lidt søgen på danske butikker kommer ikke op med en DVD med den titel

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Holst

Dato : 22-10-08 11:07

isteen wrote:

> Kender en der ønsker sig en Greatest Hits med Aerosmith på DVD. Nogen
> der kender sådan en udgivelse?

Ikke umiddelbart:

http://en.wikipedia.org/wiki/Aerosmith_videography

Fra : isteen

Dato : 22-10-08 12:08

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Ikke umiddelbart:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Aerosmith_videography

Har fundet frem til at det vist er Aerosmith: Devils Got A New Disguise
hun vil have. Jeg er bare usikker på, om det kun er på den japanske
udgave, at der følger en bonus-DVD med.
Nogen der ejer albummet, og kan opklare det?
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Holst

Dato : 22-10-08 13:57

isteen wrote:
> [...]
> udgave, at der følger en bonus-DVD med.
> Nogen der ejer albummet, og kan opklare det?

Ifølge Wikipedia er det jo en cd og ikke en dvd:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Devil%27s_Got_a_New_Disguise_-_The_Very_Best_of_Aerosmith>

Dog tyder det jo på, at der med den europæiske udgave har været en bonus
dvd, men så skal du sikkert finde frem til "Special Tour Edition" og
ikke den almindelige udgave.

Den kan dog fås via Amazon Marketplace (er det ikke det, de kalder det,
hvor man gennem Amazon køber hos andre?) som ny til lidt mere end 100 kr.:

<http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000OT8KS6/ref=dp_olp_2/275-8895681-1983737?ie=UTF8&qid=1224680100&sr=8-3>

Fra : isteen

Dato : 22-10-08 15:23

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Ifølge Wikipedia er det jo en cd og ikke en dvd:

Pyt, hun får fandme noget andet.
Hun var nok ikke klar over, at den DVD der følger med kun indeholder 4
videoer
--
http://isteen.wordpress.com