sandheden
Fra : alaa

Dato : 22-10-08 12:33

du ikke kender islam, hvis du ønsker at vide islam besøg
www.islamiska.org

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-10-08 20:00

alaa wrote:
> noget vås

Sandheden er, at dit indlæg ikke hører hjemme i denne gruppe. Find en
kulturgruppe.

Erik Ginnerskov

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 22-10-08 20:02

"alaa" <aeldrainy@gmail.com> skrev i meddelelsen
du ikke kender islam, hvis du ønsker at vide islam besøg
www.islamiska.org

Ikke meget interesserer mig mindre.

Steen

Fra : Janner

Dato : 22-10-08 20:32

"alaa" <aeldrainy@gmail.com> skrev i en meddelelse
du ikke kender islam, hvis du ønsker at vide islam besøg
www.islamiska.org

I følge islam er svinekød urent, ikke destro mindre bruger selvsamme folk
deres venstre hånd til tørre sig i røven.

Fis af med dit spam, klage sendt til din udbyder !

/Jan

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-10-08 09:21

"Janner" <baumspieler@NOTVALID.NONO> wrote in message
> I følge islam er svinekød urent, ikke destro mindre bruger selvsamme folk
> deres venstre hånd til tørre sig i røven.

Jeg tror nu ikke det er noget alle muslimer gør. Hvis du skal have udvidet
din horisont lidt, med fare for at der er endnu en befolkningsgruppe du ikke
vil bryde dig om, kan jeg da fortælle at det også er meget udbredt i asien.
Når man tænker over det er det vel egentlig en meget smart foranstaltning i
betragtning af hvor mange mennesker der ikke vasker deres hænder efter at
have rodet rundt i de nedre regioner...

http://www.dr.dk/DR1/hadetgodt/Indslag/almen_sundhed/2008/0429124044.htm

> Fis af med dit spam, klage sendt til din udbyder !

Nå ja, burde måske have ladet tråden ligge så den ikke udvikler sig til et
længere skænderi. Hvis du vil diskutere toiletvaner i andre kulturer må du
FUT'e over i kulturgrupperne, hvis du vil klage over mig må det køre videre
i dk.admin.

FUT for en sikkerheds skyld sat til mudderet...

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 23-10-08 17:04

alaa wrote:
> du ikke kender islam, hvis du ønsker at vide islam besøg
> www.islamiska.org

SKRID: vi handler ikke med terrorister som dig her og vi kender allerede
sandheden.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 24-10-08 21:01

"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i en meddelelse

> SKRID: vi handler ikke med terrorister som dig her og vi kender allerede
> sandheden.

Som den danske hygge dog breder sig...

Mvh
Jacob