BMW R1100S erfaringer ??
Fra : Jan Vagle

Dato : 24-07-01 21:49

Hei !

Har noen noe å si eller kommentarer om denne her ?

Vurderer en.. har prøvd alle Bimmerene og denne tiltala meg mest.. GS'en ble
for mye traktor selv om den var ypperlig å kjøre..

Er litt på kikk etter noe som holder seg litt, tåler noen kilometere og ikke
trenger allverdens & dyrt vedlikehold.. + jeg liker tanken på varmehåndtak
og ABS-bremser..

--
Jan Vagle

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 26-07-01 08:35

"Jan Vagle" <bones@c2i.net> wrote in message
> Hei !
>
> Har noen noe å si eller kommentarer om denne her ?

SNIP
> --
> Jan Vagle

Hej Jan,

Check denne adresse: http://www.micapeak.com/reg/bikes/R11S/

Mvh
Carsten
K1200RS

Fra : Nels Wolf

Dato : 26-07-01 21:02

"Jan Vagle" <bones@c2i.net> skrev i en meddelelse
> [...]
ble
> for mye traktor selv om den var ypperlig å kjøre..

Hej Jan.
Hvad er den af- dropper du din scooter og køber mc i stedet for

Nels Ole

Suzuki GSF600N Bandit

Fra : Jan Vagle

Dato : 26-07-01 23:13

Nels Wolf wrote:

> "Jan Vagle" <bones@c2i.net> skrev i en meddelelse

> GS'en ble for mye traktor selv om den var ypperlig å kjøre..
> Hej Jan.
> Hvad er den af- dropper du din scooter og køber mc i stedet for

Hehe.. nå har jeg hatt en på utlån i hele ettrmiddag og kveld og må si det
er en MEGET bra sykkel..
Men:... jeg har sandeligt blitt ødelagt av scooteren jeg har nå.. (Majesty
YP-250) Jeg bruker den mye (Har kjørt 26500km på 1 år og 10 mnd..).. både
til ferier og daglig ransport..
Når det gjelder komfort og til bybruk er den uslåelig..

Så sitter jeg her nå og kikker hardt å lenge på en Honda Silver Wing selv om
jeg bare er 35 år og har slipt ned begge sidene på hovedstøtta på Majesty'en
grundig i svingene..

Gubbe før tida ?? ;)

--
Jan Vagle