Re: Apple Store vs. Humac
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 22-10-08 10:04

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> writes:

>Fona har muligvis ændret praksis, men i 2007 købte jeg en MacBook Pro,
>hvor jeg fik en større disk i end standardkonfigurationen. Jeg så
>medarbejderen bestille Mac'en. Det foregik på en speciel forhandlerside
>på Apple Store, hvor han havde de samme muligheder, vi 'almindelige'
>kunder har i den almindelige Apple Store. Eneste forskel for mig var, at
>jeg handlede med et menneske og fik en del ekstra goodies, jeg ikke
>havde fået, hvis jeg havde handlet på Apple Store.
netop, man kan altid lokke lidt ekstra ud af dem

Og jeg ved at en af mine bekendte, bestilte en MacBook Pro og ventede i 14
dage på, at den var konfigureret efter hans ønske. Det var Fona på strøget.
Men igen træffer man på en sløv og uvidende
personale, så skal man bare gå et andet sted hen.

Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark