Hvilken CMS. System fungerer bedste til mi~
Fra : mikael christiansen

Dato : 21-10-08 21:15

Hvilken CMS. System fungerer bedste til mine behov.
Mine Krav til
RSS. eller Feed som det hedder skal på siden.
Mine krav til siden jeg kan selv oprette uendelige antal
undersider, har ikke det store kendskab til PHP og databaser
skriver i normalt HTLM.
Profil kan bevæge sige på mine side www.stripdenmark.dk klik på
shows og opdatere computere hver gang er det en nye stripper der
ligger øverst.
Har også et ønske om at oprette en lille shop på siden.
Ønsker mange under kategorier som profiler vil bliver, vidste
under, hver ting de tilføjer som ønske vil de blive vidste siden
f.eks. stripundervisning mv.
Mine siden www.stripdanmark.dk er min hovedside er sådan set
tilfreds med design, med ønsker de ovennævnte forbedringer er der
nogle der kan give et godt råd hvilken CMS. System jeg skal
vælge.
Webhotel kan indeholde alt med php 404 fejl side mv. kan man
lave selv uden webmaster
CGI Center Site Software Perl Modules PHP PEAR Packages PHP
Configuration Game Servers Fantastico De Luxe MySQL® Databases
MySQL® Database Wizard phpMyAdmin Remote MySQL

Er der nogle der kan hjælpe mig.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 22-10-08 13:28

mikael christiansen skrev:
> Er der nogle der kan hjælpe mig.

Med fare for at blive stemplet som flabet (hvilket jeg bestemt ikke
forsøger at være) så kan jeg simpelthen ikke forstå hvad du skriver.

Det eneste jeg har forstået er at du gerne vil have en shop og du gerne
vil have RSS feed på dit website samt det skal foregå gennem et CMS du
kan lære at bruge - resten er rent russisk for mig.

Hvis du skal gøre dig forhåbninger om at få brugbare svar, må du gøre
dig mere forståelig.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Allan Madsen

Dato : 11-11-08 14:57

mikael christiansen skrev:
> Hvilken CMS. System fungerer bedste til mine behov.
> Mine Krav til
> RSS. eller Feed som det hedder skal på siden.
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig.

Hejsa

Tag et kik på www.joomla.com, kan det hele og kræver php samt mysql,
der findes masse af moduler, bla en shop.

Men som alt andet tager det tid at lære at bruge.

MVH
Allan