Godt og billigt værft søges! Evt. i Sverig~
Fra : HKN

Dato : 20-10-08 05:04

Ja, det gør vi nok alle sammen - men er der nogen her i gruppen der
kan anbefale et værft, som samtidig er rimelig i pris? (ved godt det
er et definitionsspørgsmål)

Jeg skal have lagt et nyt teakdæk, renset hele bunden af (incl ny
primer osv), fastgjort lejebukken, udskiftet vibrationsklodserne til
motoren (ved ikke havd de hedder) - og hvis der er penge tilbage, så
skal jeg have lavet lidt arbejde om læ - men det er ikke så vigtigt i
første omgang.

Alternativt - er der nogen i gruppen, som har forsøgt sig med værfter
i en Sverige, Tyskland eller Polen? (tror nu ikke jeg vil vælge Polen
efter erfaringer med deres "tømrere")

Mvh
Henrik

Fra : HO

Dato : 20-10-08 17:17

hej
prøv evt. at ringe hertil:
http://kcys.dk/

Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 17:44

"HO" <ho@nospamvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> prøv evt. at ringe hertil:
> http://kcys.dk/
>
> Med venlig hilsen
> Hans Olsen

Er jeg den eneste der undrer mig over hjemmesidens totale mangel på
information ?

Personligt ville jeg være tøvende med at bruge et "værft" som har dén profil
(eller mangel på samme)

venlig hilsen

JN

Fra : HKN

Dato : 20-10-08 11:16

Jeg kan godt følge dig - jeg har som udgangspunkt samme holdning.

Men når det kommer til håndværkere, så kan de jo ikke være både
webdesignere og bådebyggere samtidig. Og da det også er et hverv hvor
der ikke går 12 på dusinet, så har de måske ikke samme behov for at
markedsføre sig i samme grad som andre fag....

De skal have lov at give mig et tilbud og referencer - det sidste er
det vigtigste for mig.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 19:34

> [...]
markedsføre sig i samme grad som andre fag....
De skal have lov at give mig et tilbud og referencer - det sidste er

Når du taler med dem - så gør dem lige den tjeneste at huske dem på at få
betalt hostmaster - det er så ærgeligt hvis et domænenavn glipper som følge
af travlhed -

Domain: kcys.dk
Expires: 2008-09-30

mvh
Per

Fra : HO

Dato : 21-10-08 15:53

"Per Krabbe snabelA punktum" <pkcscanboatcom> skrev i en meddelelse
> Når du taler med dem - så gør dem lige den tjeneste at huske dem på at få
> betalt hostmaster - det er så ærgeligt hvis et domænenavn glipper som
> følge af travlhed -
kan oplyse den er betalt 14/10 2008 - den kører over PBS
MVH
HO

Fra : HKN

Dato : 20-10-08 14:07

Uden at jeg skal afsløre alt for meget, så kan jeg da fortælle at jeg
nu er bekendt med at de laver både for en af de største danske
producenter - og af meget høj kvalitet. Uanset hjemmeside og
domæneregistrering.

Kan iøvrigt fortælle Per, at DK Hostmaster p.t. er LANGT bagud med
deres aktiveringer m.m. grundet situationen p.t. mellem dem og DotDK.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-08 07:11

<<<<"HKN" <> skrev i en meddelelse
[...]

Havde nok en mistanke om det med at de var tilknyttet et lokalt bådværft.
Det er uden nogen tvivl positivt. Ikke blot vidner det om kvalitetsarbejde
men også optimale/rationele arbejdsgange - ellers ville de formodentlig ikke
kunne være med i konkurrencen ed andre der gerne vil lave arbejde for den
pågældende. Har en eller anden ide om at HO arbejder et af stederne. Men det
ved han nok bedst selv

Lad os høre hvordan det går med projektet. Jeg er går selv med tanker om at
købe en ældre båd der på flere punkter kræver en grundig renovering -

Per

Fra : blueocean

Dato : 21-10-08 07:40

On 20 Okt., 18:44, "JN" <jnsnabelalightstorm.dk> wrote:

> [...]
> information ?
>
> Personligt ville jeg være tøvende med at bruge et "værft" som har dén profil

Der er nu ikke meget at se på den site...... undskyld ,men hvor er
indholdet, jeg kan ikke se noget.

Fra : HO

Dato : 21-10-08 15:52

"blueocean" <gert.kjaer@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

du kan vel se telefon nummer - ellers er du blind.

MVH
HO

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 21-10-08 16:47

Og så kan man vælge om man vil have det på dansk..

Fra : HKN

Dato : 21-10-08 13:02

On 21 Okt., 17:46, "Claus Grell Hansen" <cl...@nospam.dk> wrote:
> Og så kan man vælge om man vil have det på dansk..

Ærlig talt - hvis man ikke har noget fornuftigt at tilføre tråden, så
bør man undlade at kommentere yderligere...

Mvh
Henrik