Afrika 2009
Fra : nthoningebay@gmail.c~

Dato : 20-10-08 10:00

Hej!

Min kæreste og jeg har besluttet os for, at tage til Afrika næste år.
Enten til foråret eller starten af sommeren.

Vi ved bare ikke helt hvor og hvordan vi skal planlægge rejsen. For
det første er vi lidt i tvivl om hvilket land der vil kunne opfylde
vores ønsker, og for det andet ved vi ikke helt hvor længe vi vil være
afsted.

Umiddelbart er jeg mest til at rejse til Sydafrika, men dette kan
sagtens nå at ændre sig, hvis et andet land skulle vise sig mere
spændende!

Vi vil gerne være aktive, på safari, men også have mulighed for at
slappe lidt af.

Hvad har i af erfaringer? Hvor længe og hvortil? Kan vi tage til
Sydafrika om sommeren, eller regner det for meget?

Mvh
Nicolai

Fra : ScubaJima@gmail.com

Dato : 17-11-08 04:44

Når det er første gang, så tag til Gambia. Ikke så lang rejsetid,
ganske billigt og meget afrikansk. Hvis I (i 40+ graders varme) vil
være aktive kan I tage på "flodheste-safari" op af floden, og et smut
ind i Senegal.

Man kan dog ikke dykke i Gambia.