Nano
Fra : SB

Dato : 20-10-08 16:36

Hej

Hvis man nu har smurt plexiglas ind i nano, som sælgere påstod man kunne og
at det ville virke, hvordan får man det så af igen?

pt. ligner det en dårlig rengjort keramisk kogeplade, og kan ikke få de
striber væk igen.
Har brugt en almindelig blød klud til at smøre det på med, så ikke det der
har ridset

Søren

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 21-10-08 16:31

On Mon, 20 Oct 2008 17:35:56 +0200, SB wrote:

> Hvis man nu har smurt plexiglas ind i nano, som sælgere påstod man kunne og
> at det ville virke, hvordan får man det så af igen?

Afledt spørgsmål: Hvordan får de Tefalbelægningen til at sidde fast på
panderne?
--
/ Mikkel

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-10-08 17:00

"Mikkel Mikkelsen" <mikkel@mikkelserver.invalid> skrev i meddelelsen

> Afledt spørgsmål: Hvordan får de Tefalbelægningen til at sidde fast på
> panderne?

Du mener teflon? Det bliver vist dampet på.

- Martin

Fra : uh

Dato : 25-10-08 13:41

"SB" <sobo@[SLETTES]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> striber væk igen.
> Har brugt en almindelig blød klud til at smøre det på med, så ikke det der

Har du ikke et tlf.nr. på producenten så du kan spørge der? Det lyder som
AR-19, som jeg for første gang så anvendt i går på en køleskabsdør.

Det lyder besnærende, at overflader kan holde rene så længe, jeg har tænkt
mig at prøve det, men bliver betænkelig hvis der kan opstå problemer, som
det lyder til at du har.

Prøv evt. at tjekke: http://www.nanotol.dk/index.html

mvh uh