Volvo v 70
Fra : Steffen Munch

Dato : 20-10-08 13:12

Hej
Har en volvo V 70 diesel fra 1999.
Den har fået det problem at den ligesom ikke kan trække mere. Ja den er
nærmest ret død i det.
Nogen som har haft samme problem eller kender til det, og i givet fald, hvad
skal der gøres .....

På forhånd tak.
Steffen

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-10-08 15:16

"Steffen Munch" <info@knarreborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nærmest ret død i det.
> Nogen som har haft samme problem eller kender til det, og i givet

Tjek flg. :

Luftmængdemåler, slanger fra turbo til manifold incl. intercooler,
wastegate incl. actuator.
Er der ikke lys i Check Engine lampen ?
Er den let nok at starte når den er kold ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Steffen Munch

Dato : 20-10-08 15:51

Den er let nok at starte når den er kold.
Motor lampe lyser indimellem, og når den starter med at lyse er det som om
den mister pusten.
Steffen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-08 15:59

Steffen Munch skriver:

> Den er let nok at starte når den er kold.
> Motor lampe lyser indimellem, og når den starter med at lyse er det som om
> den mister pusten.

Få udlæst fejl fra motorstyringen.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Sørup

Dato : 20-10-08 18:51

> Den er let nok at starte når den er kold.
> Motor lampe lyser indimellem, og når den starter med at lyse er det
> som om den mister pusten.

Hvor bor du ? - jeg kan udlæse fejlkoder....

Vil du ikke nok skrive under det du svarer på, så er det lettere at
finde rundt i ...
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.