Hvor er benzinpriser listen af de billigst~
Fra : Bo

Dato : 20-10-08 03:55

Hvor er benzinpriser listen af de billigste steder i rækkefølge ?
Det er alt for besværligt nu at skrive region, kommune - når man bor i
"grænseområde" både når det gælder region og kommune vh Bo

Fra : Elmand

Dato : 20-10-08 16:00

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hvor er benzinpriser listen af de billigste steder i rækkefølge ?
Det er alt for besværligt nu at skrive region, kommune - når man bor i
"grænseområde" både når det gælder region og kommune vh Bo

Jeg tror du mener FDM listen, der er redigeret om.- Hvad med at spørge dem ??

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : frank

Dato : 20-10-08 16:40

> Hvor er benzinpriser listen af de billigste steder i rækkefølge ?
> Med venlig hilsen
> Kurt Bjerretoft Espersen

Se NEDEN UNDER kortet, der er listen vist!

v.h. Frank

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-10-08 17:16

frank wrote:

> Se NEDEN UNDER kortet, der er listen vist!

Behøver du at råbe af Kurt?
Han har vist ikke gjort dig noget...

Jesper Poulsen

Fra : Elmand

Dato : 20-10-08 21:18

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Se NEDEN UNDER kortet, der er listen vist!
>
> v.h. Frank

Hej Frank.
Hvorfor har du kortet tråden af på den måde, at det ser ud som om det er mig der
spørger ??

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Bo

Dato : 20-10-08 14:03

On 20 Okt., 18:39, "frank" <frank...@mail.dk> wrote:

> Se NEDEN UNDER kortet, der er listen vist!
>
> v.h. Frank

TAK - efter først at have valgt region. vh Bo

Fra : Bo

Dato : 20-10-08 15:39

On 20 Okt., 18:00, "Elmand" <elm...@fjernpc.dk> wrote:
> [...]
> "grænseområde" både når det gælder region og kommune   vh Bo
>
> Jeg tror du mener FDM listen, der er redigeret om.- Hvad med at spørge dem ??

SVAR

Tak for din mail.
Din henvendelse vil blive besvaret inden for 1 arbejdsdag.

Med venlig hilsen

FDM Webafdelingen

Der er nu gået 5 arb.dage og FDM de kan rende og hoppe vh Bo

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-10-08 22:43

Bo <solfranz47@gmail.com> wrote:

> Hvor er benzinpriser listen af de billigste steder i rækkefølge ?
> Det er alt for besværligt nu at skrive region, kommune - når man bor i
> "grænseområde" både når det gælder region og kommune vh Bo

Hvis du har en iPhone, så kan du online se hvad benzin og diesel koster
i hele DK. Du kan også selv indtaste prisen på en tankstation og dermed
hjælpe andre med hvad prisen er pt.

Pissesmart.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-08 04:00

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Hvis du har en iPhone, så kan du online se hvad benzin og diesel
> koster i hele DK. Du kan også selv indtaste prisen på en tankstation
> og dermed hjælpe andre med hvad prisen er pt.

Hvad mon sådan en tankstation kan rende op i

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-10-08 07:28

On Tue, 21 Oct 2008 04:59:54 +0200, <Just> wrote:

>Hvad mon sådan en tankstation kan rende op i

Da de fleste tankstationer bliver forpagtet, så er det nok ikke så
dyrt igen :)

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-10-08 16:00

<Just> wrote:

> Hvad mon sådan en tankstation kan rende op i

Den er nok dyr - jeg mente naturligivs at man kan indtaste priserne.