Kandis kopi-band
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-08 18:49

Haha

Hvad synes man om dette band.

http://www.youtube.com/watch?v=pO_HnOTj5vQ

De har spillet til det rigtige Kandis`s fan-fest

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-08 18:55

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Haha
>
> Hvad synes man om dette band.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pO_HnOTj5vQ

------

Her spiller de Blue Hawai

http://www.kandisjam.dk/fileadmin/demo/03kandisjam-blue_hawaii.mp3

Fra : Holst

Dato : 19-10-08 21:06

Åge Halldorsson wrote:

> Hvad synes man om dette band.

Kopibands har aldrig været min store kop te.

Jeg kender ikke Kandis, så jeg skal ikke kunne udtale mig om kvaliteten
af et Kandis-kopiband.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 21:12

Nu spurgte han om hvad man synes
om dette band. Nu du gav dig tid
til at reagere, så ville han nok gerne
ha' din mening.

Fra : Holst

Dato : 19-10-08 21:26

Eque wrote:

> Nu spurgte han om hvad man synes
> om dette band. Nu du gav dig tid
> til at reagere, så ville han nok gerne
> ha' din mening.

Jeg synes, det lød ganske forfærdeligt. Det tænkte jeg også på at
skrive, men blev enig med mig selv, at en vurdering af et kopiband bør
holdes op imod originalen, og jeg kender ikke originalen. Derfor skrev
jeg blot en generel bemærkning om, at kopiband ikke er min kop te.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 21:33

> [...]
> imod originalen, og jeg kender ikke originalen. Derfor skrev jeg blot en
> generel bemærkning om, at kopiband ikke er min kop te.

Nu hænger det mere sammen.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-08 10:08

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> wrote in message
> Haha
>
> Hvad synes man om dette band.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=pO_HnOTj5vQ
>
> De har spillet til det rigtige Kandis`s fan-fest

Et band der simpelthen laver cover af Kandis. Så synker man nok næppe meget
dybere.

/Kim

Fra : Hauge

Dato : 21-10-08 15:25

Kim Frederiksen wrote:
> Et band der simpelthen laver cover af Kandis. Så synker man nok næppe
> meget dybere.

Der er meget musik der er langt værre.. Der f.eks. blues, jazz, metal og
Björk, bare for at nævne nogle stykker.

Mvh Hauge