Dagens ord: Wild/vild
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-10-08 16:07

Takker for stafetten.
Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
Wild/Vild

Jeg lægger ud med Boss'en og "The E-Street Shuffle" fra albummet "The Wild,
The Innocent And The E-Street Suffle":
http://www.youtube.com/watch?v=HaP1L8fI6yQ

Og dernæst The Troggs med "Wild Thing":
http://www.youtube.com/watch?v=z9DVJE_bhVU

Og så må vi hellere åf Steppenwolf med "Born To Be Wild":
http://www.youtube.com/watch?v=xm5DPlNCmtk

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday,
Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy,
Car, Cartoon, Celtic, Children, Cirkus, Companion/følgesvend, Control,
Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Desert, Doctor, Dream, Duet, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education,
Electricity, England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail,
Falling, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor,
Flyve, Food, Forkortelser, Forlade/leave, Free/Fri, Friend, Fun, Funk,
Garden, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar,
Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help,
Hero, Highway, Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Human,
Hurricane, Ireland, Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King,
Kiss, Kitch / Kikset, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live,
Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Musical, Nashville, Natural,
Needle, New York, Night, Nobody, Nord, Nordisk, Nothing, Nowhere,
Ocean, One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne,
Postman, Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road,
Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Sailing,
School, Service, Sex, Sick/syg, Silver, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser,
Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Telegraph, Telephone, Terapi, Thunder,
Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller, Tribute, Tudefilm,
Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown, Unplugged, Walk, Water, Weak,
Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wild/vild, Window, Wine, Wishful,
Woman,
Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal, Yesterday, You

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Holst

Dato : 19-10-08 16:17

Per Beer Hansen wrote:

> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Ja, så vil jeg lægge det nummer på bordet, som var den væsentligste
årsag til, at jeg blev revet bort fra Kim Wild og Nena og endte i Duran
Durans trygge favn; instrueret af Russell Mulcahy:

Duran Duran - The Wild Boys
http://www.youtube.com/watch?v=gCWyYOOS8FQ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-08 16:21

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Wild ting - De Nattergale

Wild one - Suzi Quatro

Hilsen Åge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-10-08 14:15

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Wild one - Suzi Quatro

Hej Åge, sikke mange dejlige minder den vækker
Den gi'r dig stafetten, så velkommen til at finde et nyt ord.

PS: Og min Internet forbindelse hos Cybercity virkede allerede fra i
formiddags, stor undren, efter hvad man ellers havde hørt af historier.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 17:47

> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Savage Rose-Wild Child
http://www.youtube.com/watch?v=rDMhw3yD8O0

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-10-08 20:15

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> writes:

> Savage Rose-Wild Child
> http://www.youtube.com/watch?v=rDMhw3yD8O0

Enya - Wild Child
http://www.youtube.com/watch?v=EhhZSbSF2cE

:)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-10-08 19:32

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Jeg glemte lige en ting.
Hvis ikke jeg har fundet en vinder i morgen, så må en af jer gerne gøre dt
for mig, for det betyder så, at jeg ikke er online.
Jeg frygter nemlig det værste i morgen, da min forbindelse skal skifte fra
Tele2 til Cybercity, har bare hørt så meget skidt om de overgange.
Men hvis alt går vel, så udråber jeg selv en vinder i morgen eftermiddag

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 19-10-08 20:06

> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Jeg kom lige i tanke om de dejlige canadiske søstre:
Heart - Wild child
http://www.youtube.com/watch?v=b5bjslbMhfw

VH Pernille

Fra : Broegger

Dato : 19-10-08 20:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen
> sord Wild/Vild

Georgs Bureau - Vild ting!
http://www.youtube.com/watch?v=zbcPgHEMHZQ

og så er der jo Cat Stevens og Wild world.
http://www.youtube.com/watch?v=DHXpnZi9Hzs

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Studo

Dato : 19-10-08 20:13

søn, 19 10 2008 kl. 17:06 +0200, skrev Per Beer Hansen:
> Takker for stafetten.
> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Rammstein - Wilder Wein
Her i liveudgave
http://www.youtube.com/watch?v=MpwhRjLy0H4

Og vi skal da også tilbage i tiden
Talking Heads - Wil wild life
http://www.youtube.com/watch?v=4NXkM8PsPXs

Og lidt Stones, her udført af:
Guns n Roses - Wild horses
http://www.youtube.com/watch?v=VZC6YbNLTno

****til Åge (og andre.. Jeg fik slettet dit indlæg og vil ikke lige
starte google eller andet op)

Vild ting er med Georgs Bureau
http://www.youtube.com/watch?v=zbcPgHEMHZQ

Fra : schlafen

Dato : 19-10-08 21:37

Gino Vannelli - Wild horses
http://www.youtube.com/watch?v=YR1mv3eb350

Iggy Pop - Real wild child
http://www.youtube.com/watch?v=WtUk-T9uhEs

Bow wow wow - Go wild in the country
http://www.youtube.com/watch?v=KnFyAXFv5gs

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-10-08 22:39

On Sun, 19 Oct 2008 17:06:31 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Takker for stafetten.
>Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
>Wild/Vild

Electric Light Orchestra - "Wild West Hero"
http://www.youtube.com/watch?v=ooMCsWq5zOg&fmt018

U2 - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
http://www.youtube.com/watch?v=URqcVTp4zO4&fmt=18

Lou Reed - "Walk On The Wild Side"
http://www.youtube.com/watch?v=V4ditCW2TiA&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-10-08 09:41

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Lou Reed - "Walk On The Wild Side"
> http://www.youtube.com/watch?v=V4ditCW2TiA&fmt=18

Da det åbenbart ikke ser ud til, at Åge gider lege med, så udnævner jeg
hermed dig til vinder.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-10-08 17:04

On Wed, 22 Oct 2008 10:40:31 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

>Da det åbenbart ikke ser ud til, at Åge gider lege med, så udnævner jeg
>hermed dig til vinder.

Jeg takker, finder på noget og vender tilbage med det.

Fra : MM

Dato : 20-10-08 13:58

> Inspireret af gårsdagens famillie tam-tam her hos mig, så er dagen sord
> Wild/Vild

Lige en hurtig en inden lukketid:

Gary Moore med 'Wild Frontier'
http://www.youtube.com/watch?v=3DoknU9_XM0

~MM

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-10-08 14:20

Per Beer Hansen skrev:

> [Wild/Vild]

Jimi Hendrix: Wild Thing:
(her har jeg prøvet at finde en, hvor han *ikke*
brænder sin guitar af)

Jimi Hendrix- Wild Thing (Paris):
http://uk.youtube.com/watch?v=MRIWryTAtus

--