Løvemanden Craig Busch
Fra : killerkurt43@hotmail~

Dato : 19-10-08 11:05

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vi har i familien snakket
om hvornår Løvemanden Craig Busch er født og om han død pga sygdom.

mvh

Simon

Fra : Holst

Dato : 19-10-08 18:11

killerkurt43@hotmail.com wrote:

> Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vi har i familien snakket
> om hvornår Løvemanden Craig Busch er født og om han død pga sygdom.

Virker til at være en tv-fyr. Prøv news:dk.medier.tv

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-10-08 19:09

In news:c8ebaff7-4441-4d4f-8fdd-279fd5dad873@l77g2000hse.googlegroups.com,
killerkurt43@hotmail.com <killerkurt43@hotmail.com> typed:
> Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vi har i familien snakket
> om hvornår Løvemanden Craig Busch er født og om han død pga sygdom.
>
> mvh
>
> Simon

Det er godt nok ikke den rigtige gruppe, men her er alligevel et svar.

Jeg ved ikke hvor gammel "The Lionman" Craig Busch er, men mon ikke han er
omkring de 50.

Han lever heldigvis i bedste velgående. Jeg tror du forveksler ham med Jim
Cronin der ejede "Monkeyworld" i England. Han døde desværre sidste år (af
levercancer), 55 år gammel. Det var synd og skam, for han har sammen med sin
kone Allison gjort et enormt stykke arbejde for misrøgtede chimpanser over
hele verden, og han var lige så dedikeret til sit arbejde med dyrene som
Craig Busch er. Der var jo også nogle dejlige udsendelser om "Monkeyworld" i
tv.

Jeg er vild med løve-udsendelserne hver lørdag. Det er imponerende at se
Craig Busch tumle med de farlige dyr.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Max

Dato : 20-10-08 16:51

Hej Tove

> Jeg ved ikke hvor gammel "The Lionman" Craig Busch er, men mon ikke
> han er omkring de 50.
>
> Han lever heldigvis i bedste velgående. Jeg tror du forveksler ham

Der er nok nogen der ønsker ham i graven.

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 17:04

In news:48fca8bf$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> typed:
> Hej Tove

> Der er nok nogen der ønsker ham i graven.

Der siges jo, at hvis man bliver løjet død så lever man længe.

Fra : Max

Dato : 20-10-08 19:38

Hej Tove

> Der siges jo, at hvis man bliver løjet død så lever man længe.

Ja, men at slå uskyldige mennesker kan nemt afkorte ens liv :)

Men ellers er det nok korrekt, min bedstefar havde 3 nekrologer
fra forskellige aviser, skrevet på forskellige tidspunkter, han blev
vidst 96 :)

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-10-08 19:50

In news:48fccffc$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> typed:
> Hej Tove

> Ja, men at slå uskyldige mennesker kan nemt afkorte ens liv :)

Jeg er godt klar over hvad du hentyder til. Han tævede for et par år siden
sin kone/partner Karen Greybrook. Han fandt hende "til køjs" med en anden
mand og dame, og så blev han vred, men det berettiger jo ikke til vold under
nogen omstændigheder. Han har desværre også et par tidligere domme, så det
er lige som at glansen går lidt af ham, når man læser om det. Manden har
tydeligvis temperament, men det glemmer man når man ser ham med hans dyr.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-10-08 23:43

<killerkurt43@hotmail.com> skrev i meddelelsen
Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men vi har i familien snakket
om hvornår Løvemanden Craig Busch er født og om han død pga sygdom.

Taler vi om Løvemanden i Wizard of Oz ?