Hvad hedder
Fra : Kim2000

Dato : 19-10-08 14:16

Den film hvor sangen "jeg vil ha sjov og ballade" indgår. Det er noget med
en kamel der hedder Rosa, jeg troede Peter Gantzler var med, men imdb.com
gav mig ikke nogle titler jeg kunne nikke genkendende til.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-10-08 14:39

In news:48fb3314$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> [...]
> noget med en kamel der hedder Rosa, jeg troede Peter Gantzler var
> med, men imdb.com gav mig ikke nogle titler jeg kunne nikke

Du tænker vel ikke på kamelen Johanna i Ørkenens Juvel ? Peter Gantzler var
godt nok ikke med i den film.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kim2000

Dato : 19-10-08 14:55

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> In news:48fb3314$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
>
> Du tænker vel ikke på kamelen Johanna i Ørkenens Juvel ? Peter Gantzler
> var godt nok ikke med i den film.

Præcis, så er det bare om jeg kan finde sangteksten. Super. Tak for hjælpen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-10-08 15:02

In news:48fb3c8b$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Præcis, så er det bare om jeg kan finde sangteksten. Super. Tak for
> hjælpen.

Velbekomme

Fra : Jubii

Dato : 19-10-08 15:30

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Præcis, så er det bare om jeg kan finde sangteksten. Super. Tak for
> hjælpen.

Den film blev sendt på tv2 film kl. 8:20 i dag, og det er vist 3 gang de
genudsender den, så den kommer nok igen igen.

Fra : Kim2000

Dato : 19-10-08 15:35

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Den film blev sendt på tv2 film kl. 8:20 i dag, og det er vist 3 gang de
> genudsender den, så den kommer nok igen igen.

Jeg fandt sangen på youtube, så jeg kunne negle teksten Kan forøvrigt
ikke forstå den kun får 3 på imdb, mine unger var glade for den dengang den
kom.