Søger gutter at køre med (sports MC'ere)
Fra : ziras

Dato : 24-07-01 21:20

Sidste lørdag så jeg nogel sports mc'ere kører nord på 16 ud på en tur.
(RSV, Gixxer, og nogle R's 1 & 6's)

Mødes du i byen hver Lørdag? Kunne jeg evt lov at køre med? Hvor og
hvornår...

(Unskyld for dårlig dansk)

MZ

København, N.Y.C. F-SPAM 98 TL1000R-Killa'B 89 HawkGT Modf'd
SOLD
*Guiliani For President 2004* 95 Aprilia RS250 93
ZX-7-R.I.P. Stolen
Bad Bunny Racing NHIS 92 KLX650 89
FZR600-R.I.P. Squid
Amateur LW # 277 90 HawkGT LWSuperbike
ziras@get2net.dk

"The people who vote decide nothing. The people who count the votes decide
everything."
- Josef Stalin.

Fra : Jayhawk

Dato : 24-07-01 21:29

<snip>
> (Unskyld for dårlig dansk)

Heh.. Det dansk du præsterede i din post var skam ikke værre end meget af
det man ser på danske usenetgrupper til dagligt

Fra : Morten Juel

Dato : 24-07-01 21:44

> Heh.. Det dansk du præsterede i din post var skam ikke værre end meget af
> det man ser på danske usenetgrupper til dagligt

Nææh, det var sq da godt nok

Fra : Lars Molnit

Dato : 24-07-01 22:51

"ziras" <ziras@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> (RSV, Gixxer, og nogle R's 1 & 6's)
>
> Mødes du i byen hver Lørdag? Kunne jeg evt lov at køre med? Hvor og

hmmm, hvis du har tænkt dig at køre tur sammen med sport's MC'er og selv
køre på en MZ som du underskriver med.... dum dum ide, jeg er selv MZ
ejer... og jeg kan kun advare mode det.... for det vil kun give dig dumme
ide'er som koster mange penge osv... :) søg du heller efter nogen som køre
MZ eller GS-500' eller lignende hygge turs MC'er i stedet :) det er langt
mere hyggeligt, når man har en MC som er bygget til transport... og ikke
sport :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251
Suzuki GT-380L

P.S. Hvis folk er så snobbede at de ikke vil følges med en på MZ til bakken,
så sige det, i stedet for at bare smutte fra det aftalte mødested... jeg er
ligeglad, eftersom jeg havde andre som kørte sammen med mig, og ikke havde
noget imod det :)

Fra : origo@earthling.net

Dato : 24-07-01 23:02

"Lars Molnit" <news@molnit.com> wrote in message
> hmmm, hvis du har tænkt dig at køre tur sammen med sport's MC'er og
selv
> køre på en MZ som du underskriver med....

Mon ikke MZ er hans signatur?

JS

Fra : Lars Molnit

Dato : 24-07-01 23:10

<origo@earthling.net> wrote in message news:9jkrav$m11$1@sunsite.dk...

> "Lars Molnit" <news@molnit.com> wrote in message
> selv
>
> Mon ikke MZ er hans signatur?

Man ved jo aldrig.... inden jeg havde set/prøvede andre MC'er trode jeg
godt at man kunne køre sammen med sport's MC'er.... men hvis det er hans
signatur, er det jo bare ærgeligt at jeg brugte tid på indlægget :)

VH
¨Moller

Fra : Armand

Dato : 25-07-01 00:48

Lars Molnit <news@molnit.com> skrev i en

MC'er og
> Man ved jo aldrig....................... men hvis det er hans
> signatur, er det jo bare ærgeligt at jeg brugte tid på indlægget :)

Jeg byder på at "Z" står for: Ziras!

--
Armand.

Fra : ziras

Dato : 26-07-01 22:37

Give that man a Cigar!!! Jo, det er det...ziras. Unskyld...MZ betyder Mike
Ziras 8)

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jl2kl$4ce$8@news.cybercity.dk...

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-07-01 15:51

"Lars Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere hyggeligt, når man har en MC som er bygget til transport... og ikke

Nu er der jo MZ og så er der MZ. Flere af de nyere MuZ kører med XTZ660
motor, og de er vist sjove nok. Der kommer så vidt jeg ved også en V-2
1000cc her i sommer.

Rittig

Fra : Niels Drewes

Dato : 27-07-01 07:30

> [...]
>
> Nu er der jo MZ og så er der MZ. Flere af de nyere MuZ kører med XTZ660
> motor, og de er vist sjove nok. Der kommer så vidt jeg ved også en V-2

Næsten, det er vist en paralle twin motor. Bortset fra det, så ser den ret
sej ud

Vh

Niels

Fra : Armand

Dato : 25-07-01 00:40

ziras <ziras@get2net.dk> skrev i en

> [...]
Modf'd
> SOLD
> *Guiliani For President 2004* 95 Aprilia RS250 93

Dårlig dansk??

Din listing, er da noget mere forvirrende

--
Armand
(der som stort set alle andre danskere er glade for folk der ulejliger