aprilsnar ?
Fra : place

Dato : 19-10-08 11:30

Nu har man sgu set dette med .
Indførelse af papagøjeplader .
http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-10-08 12:01

> Nu har man sgu set dette med .
> Indførelse af papagøjeplader .
> http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/

Det er en ok løsning for mig at se.

Mvh Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-10-08 12:26

Niels Bengaard skriver:

> Det er en ok løsning for mig at se.

Totalt klaphat, men når man nu ikke vil afskaffe gulde plades til
privatfolket, er det jo nok den bedste løsning.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 12:12

"place" skrev

> Nu har man sgu set dette med .
> Indførelse af papagøjeplader .

Jeg synes det er bedre end klistermærker, når man nu ikke vil helt vil
reservere gulpladebiler til erhverv.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-10-08 21:38

"alexbo" <> skrev i meddelelsen

> Jeg synes det er bedre end klistermærker, når man nu ikke vil helt vil
> reservere gulpladebiler til erhverv.

Jeg har undret mig over at de ikke indførte en grøn plade
til de der private gulpladebiler. Sikken en masse skønne
omregistrerings penge staten så kunne høste.
Som den gang de fandt på vi skulle have nyt kørekort.

mvh
Henning

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 22:44

"Henning Præstegaard" skrev

> Jeg har undret mig over at de ikke indførte en grøn plade
> til de der private gulpladebiler. Sikken en masse skønne
> omregistrerings penge staten så kunne høste.
> Som den gang de fandt på vi skulle have nyt kørekort.

Tja, hvis det var for at få penge i kassen var det mere logisk med fornyelse
af kørekortet hvert 10 år.

Der er forøvrigt ingen private gulpladebiler der kræves omregisteret, så der
missede den grimme stat at få nogle penge i kassen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 05:20

On 19 Okt., 13:00, "Niels Bengaard" <benga...@FJERNDETTE850r.dk>
wrote:

> Det er en ok løsning for mig at se.

Tja...Afskaf bilafgiften og folk køber den bil de har behov. Dvs.
maleren og flyttemanden køber en kassebil og dem som skal bruge en
personbil køber en personbil.
Der vil så blive sparet en hel del i administration af alle disse sære
regler, det vil være et stort slag for regelforenkling.

Jeg gider ikke starte en stor debat om bilafgifter og hvor pengene så
skal komme fra, jeg vil blot konstatere at Sverige som vi sammeligner
os med, har jo i storetræk et samfund som vores med nogenlunde de
samme velfærdsgoder som i DK og de betaler ikke bilafgifter, så det
kan lade sig gøre.

Jeg vil da gerne komme med et enkelt bud på hvor pengene kan komme
fra. Afskaf efterlønnen og så har vi sparet 24 milliader kr.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 12:47

Mikael <MikLarsen@gmail.com> skrev :

>Jeg vil da gerne komme med et enkelt bud på hvor pengene kan komme
>fra. Afskaf efterlønnen og så har vi sparet 24 milliader kr.

Gu' ved om du har samme mening, når du er slidt op efter et hårdt
arbejdsliv ........... klaphat !

--
Jan_stevns

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 12:59

> [...]

>os med, har jo i storetræk et samfund som vores med nogenlunde de
>samme velfærdsgoder som i DK og de betaler ikke bilafgifter, så det

Jamen så lader vi være med at starte en debat,
Jeg kan bare konstatere at svenske arbejdsgivere betaler en afgift på 28% af
den udbetalte løn.
Det ser da smukt ud når Jønson kun betaler 40% i skat, og kan købe bil
til det halve, men hans arbejdsgiver har allerede betalt 28%

I Tyskland er afgiften 40% der deles mellem arbejdsgiver og ansat.
Om afgift på arbejde er bedre end afgift på biler er så det vi ikke vil
starte en stor debat om.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-10-08 10:46

Mikael wrote:

> [...]
> os med, har jo i storetræk et samfund som vores med nogenlunde de
> samme velfærdsgoder som i DK og de betaler ikke bilafgifter, så det

Lige præcis på dette område er Sverige og Danmark *ikke*
sammenlignelige. Danmark har ikke bilproducerende virksomheder hvis
arbejdspladser skal beskyttes ved at opretholde et ordentligt hjemmemarked.

Ebbe

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 05:59

On 19 Okt., 13:47, jan_stevns wrote:

> Gu' ved om du har samme mening, når du er slidt op efter et hårdt
> arbejdsliv ...........   klaphat !

Du er sgu i godt humør i dag.hva? Når man ikke deler samme mening som
dig er man en klaphat. Du er sgu da for en gang skyld en nar at høre
på.
Hvis nu alle dem der går på efterløn er folk der er slidt op efter et
hårdt arbejdsliv er det ok at beholde ordningen, men det er jo ikke
tilfældet, verden har sgu ændret sig en del siden det blev ordningen
blev indført.
Gamle fjols!

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 16:07

Mikael <MikLarsen@gmail.com> skrev :

>Du er sgu i godt humør i dag.hva?

Jep ;)

mht det andet du skriver - kunne vore politikere jo dybest set bare
have brugt tænkehatten inden de vedtager noget, der kan vise sig at
blive enddog ganske dyrt, desværre kræver det jo en helt anden slags
politikere end vi har i dag.

og politik har vi en anden gruppe til.
--
Jan_stevns

Fra : Tau

Dato : 19-10-08 13:21

"place" <FJERNDETTEmp12@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har man sgu set dette med .
> Indførelse af papagøjeplader .
> http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/
Jeg kan godt tilslutte mig papagøjepladen, men jeg har lidt svære ved at
akcepteret gamle fjols og klaphat. Få jer et sprog, så det er noget ved at
debatere her på siden. Det andet er barnligt>

vh
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 16:13

"Tau" <craner@craner.dk> skrev :

>Jeg kan godt tilslutte mig papagøjepladen, men jeg har lidt svære ved at
>akcepteret gamle fjols og klaphat. Få jer et sprog, så det er noget ved at
>debatere her på siden. Det andet er barnligt>

Såsdan noget skal man tage med ophøjet ro - jeg gør .....

Hvorfor overhovedet at tænke på pladernes farve, det må da være op til
folk selv hvordan de vil benytte deres indkøbte bil

2 sæder ~ 1 pris

4 sæder en anden pris

købes den af et firma, kan visse ting trækkes fra, hvis dokumentation
foreligger - Så er vi da utroligt megen ballade og misundelse uden.

Hvad efterlønnen skal blandes ind i en detbat om bilpriser/afgifter
på, virker på mig noget besynderlig , med mindre grunden skal være at
vise, at de der sidder på tinge og mener at kunne tænke, netop ikke er
i stand til det.

( det kunne de ikke dengang, og ej heller i dag )

--
Jan_stevns

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 06:42

On 19 Okt., 13:59, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:

> Om afgift på arbejde er bedre end afgift på biler er så det vi ikke vil
> starte en stor debat om.

Ja for det er et bilforum. Men vi kan jo I miljøets navn se hvor kører
der flest f.eks. Toyota Prius? Det er visk ikke i DK

Mikael

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 15:12

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> skrev i

>Ja for det er et bilforum. Men vi kan jo I miljøets navn se hvor kører
>der flest f.eks. Toyota Prius? Det er visk ikke i DK

Næh men er det afgiftens skyld, ifølge skatteministeren er der 40.000 mindre
i afgift på en Prius end på en Avensis.
Men nu skulle vi jo ikke diskutere afgift, så jeg ved ikke helt rigtigt hvad
du vil frem til med hensyn til hvor mange Prius der kører i DK

mvh
Alex Christensen

Fra : Leif

Dato : 19-10-08 15:59

> [...]
> Men nu skulle vi jo ikke diskutere afgift, så jeg ved ikke helt rigtigt
> hvad du vil frem til med hensyn til hvor mange Prius der kører i DK

Næh, men vi kan sikkert godt blive enige om at der stadig slides på veje og
broer,
at der stadig er folk der skal på sygehuse efter ulykker osv.

Der er vel ingen forskel på hvad afgiften skal bruges til, om en bil er mere
eller
mindre miljøvenlig.

Lad os komme væk fra alle former for afgifter, og indføre brugerbetaling
alle steder
hvor der er et forbrug der betales af brugerne selv: Benzin, broer, færger,
fly,
by-bom-penge osv. Er der tale om fimabetalte biler, så sørger SKAT bare for
at det ikke er muligt at firmaet betaler forbruget.

Så skal vi bare se en helt anden miljøbelastning herfra.

Ja selv arbejds-skatten er lettere at regne ud, når der ingen fradrag er. Er
det ikke
at regne ud at skattegrundlaget sikkert ligger omkring de 30-40% og så lade
folk
betale derefter.........

Mvh, Leif

Fra : Knut

Dato : 19-10-08 14:20

"place" <FJERNDETTEmp12@mail.dk> wrote in message
> Nu har man sgu set dette med .
> Indførelse af papagøjeplader .
> http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/

Det er jo åbnebart en helt nødvendig løsning, da alt for mange ikke helt
forstår forskellen på 'gule plader' til erhvervsbrug og til privatbrug.
Man behøver ikke tage mange ture til supermarkedet eller sportspladsen for
at konstatere det.

Det er desværre den eneste måde, hvorpå man hurtigt og effektivt kan
lokalisere snylterne!

Knut

Fra : place

Dato : 19-10-08 16:03

Der hvor jeg ville hen , var at IGEN er det dem som har betalt moms af deres
køretøjer ,der skal til lommerne .
Hvorfor er det ikke dem der bruger dem til erhverv , som skal til lommerne ?

Fra : Brian Lund

Dato : 19-10-08 16:57

> [...]
> deres køretøjer ,der skal til lommerne .
> Hvorfor er det ikke dem der bruger dem til erhverv , som skal til lommerne

Igen?

Der er da intet nyt under solen i forhold til den gamle klistermærke
ordning? Andet end pladernes udseende...

Brian

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 18:31

"place" <FJERNDETTEmp12@mail.dk> skrev

> Der hvor jeg ville hen , var at IGEN er det dem som har betalt moms af
> deres køretøjer ,der skal til lommerne
Det kunne du da så bare have skrevet.

> Hvorfor er det ikke dem der bruger dem til erhverv , som skal til lommerne
> ?
Nu er det dem der vil skifte nummerplader der skal betale, det er temmelig
logisk.
De biler der allerede er reg. fortsætter som tidligere, læser du ikke selv
dine link.

"Disse varebiler skal fortsætte med klistermærker - og derfor ikke have nye
nummerplader, medmindre bilen efter denne dato ændrer anvendelse fra
erhvervsmæssig til privat eller til blandet privat og erhvervsmæssig brug. "

mvh
Alex Christensen

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 09:01

On 19 Okt., 16:11, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> [...]
> Men nu skulle vi jo ikke diskutere afgift, så jeg ved ikke helt rigtigt hvad
> du vil frem til med hensyn til hvor mange Prius der kører i DK

Det var den helt store debat om bilafgifter jeg ville undgå.
Prius er vel et meget godt eksempel på hvilke miljøvenlig biler der
villle komme flere at på gaderne, hvis der ikke var afgifter.
Det er muligt at der er 40.000kr mindre i afgift, men hvorfor er der
overhovedet afgift på sådan en bil?

Mikael

Fra : Leo Jensen

Dato : 19-10-08 16:08

"Mikael" <MikLarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

villle komme flere at på gaderne, hvis der ikke var afgifter.
Det er muligt at der er 40.000kr mindre i afgift, men hvorfor er der

Det er nok fordi det er en bil hvis motor(er) får energi fra de kulbrinter,
man hælder i tanken. Den er lidt speciel ved at kunne 'holde vejret' et
stykke tid ved at trække på de batterier den selv har ladet op.

Leo

Fra : alexbo

Dato : 19-10-08 16:16

"Mikael" skrev

> [...]
>villle komme flere at på gaderne, hvis der ikke var afgifter.
>Det er muligt at der er 40.000kr mindre i afgift, men hvorfor er der

Hvorfor skulle der ikke være det, en FIAT Panda Dynamic kører længere på
literen end en Prius, den betaler afgift.
Der er samme regler for alle mærker, man kan da ikke lave særlige regler
bare for Prius.

Elbiler er afgiftfri, men kombinationen El-brændstof er ikke, så ville vi da
også se Porche med en V8- stavblender kombination.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-10-08 21:35

"alexbo" <> skrev i meddelelsen

> V8- stavblender

En V8-stavblender... Tim the toolman Tayler
ræser forbi mit blik efterfulgt af en mand i
skovmandsskjorte

mvh
Henning

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-10-08 17:56

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse
> "alexbo" <> skrev i meddelelsen

> En V8-stavblender... Tim the toolman Tayler
> ræser forbi mit blik efterfulgt af en mand i
> skovmandsskjorte

For mit indre blik ser jeg: V8 chainsaw.

Søg på YouTube og du vil finde, det er humor

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 09:03

On 19 Okt., 14:20, "Tau" <cra...@craner.dk> wrote:

> Jeg kan godt tilslutte mig papagøjepladen, men jeg har lidt svære ved at
> akcepteret gamle fjols og klaphat. Få jer et sprog, så det er noget ved at
> debatere her på siden. Det andet er barnligt>

Hvorfor tror du jeg bliver halvknotten over at blive kaldt klaphat?
Derfor bruger jeg at bruge samme sprog brug overfor afsenderne, det
kan jo være han fik øjnene op for hvordan det virker med sådan et
sprog.

Mikael

Fra : Klaus G.

Dato : 19-10-08 16:14

> [...]
> Derfor bruger jeg at bruge samme sprog brug overfor afsenderne, det
> kan jo være han fik øjnene op for hvordan det virker med sådan et
Det eneste du opnår, er at vise du selv er på samme lave niveau, intet
andet.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 09:20

On 19 Okt., 17:13, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:

> Det eneste du opnår, er at vise du selv er på samme lave niveau, intet
> andet.

Nogen gange er det en fordel at være på samme niveau som dem man taler
med.

Mikael

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 09:25

On 19 Okt., 17:13, jan_stevns wrote:

> Hvad efterlønnen skal blandes ind i en detbat om bilpriser/afgifter
> på, virker på mig noget besynderlig

Det var mere fordi, hver eneste gang man åbner munden og giver udtryk
for at bilafgifter er latterlige, kommer spørgsmålet altid "hvor skal
pengene så komme fra?"

Det spørgsmål forsøgte jeg at give mit bud på hvor jeg mente at der
var en stor del at hente, men det faldt tilsyneladende ikke i god
jord.
Jeg blev faktisk bare bekræftet i en ting som en del politikkere
efterhånden har lært. Efterlønnen er hellig og må ikke røres.....

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 17:28

Mikael <MikLarsen@gmail.com> skrev :

>Det var mere fordi, hver eneste gang man åbner munden og giver udtryk
>for at bilafgifter er latterlige, kommer spørgsmålet altid "hvor skal
>pengene så komme fra?"

Ad 1 - jeg beklager lige klaphat'en faldt ! sorry.

Jeg finder også bilafgifterne er forrykte , det er mig besynderligt at
man inde på tinge, har udset bilfolket som malkekvæg.

Men man har da ikke været dumme, tiden viser jo, og har vist, at de
har fat i folks lommer.

Der er åbenbart en tendens på borgen til at besvare alt med de jo skal
kradse penge ind, koste hvad det vil

>Det spørgsmål forsøgte jeg at give mit bud på hvor jeg mente at der
>var en stor del at hente, men det faldt tilsyneladende ikke i god
>jord.

Det gjorde det så ikke i mine øjne - da jeg sagtens kan se at visse
grupper på arbejdsmarkedet, har en berettiget tro på at der også kan
tænkes på dem.

Det er jo ikke alle på arb.markedet der sidder på en kontorstol,
nogen bliver sgu' slidt.

Og hvorfor så politikerne ikek vil indse at de igen undergraver deres
troværdighed ( det er er tilbage) ved først at love noget, og så
trække iland igen - er mig en uløst gåde

nok derfgor er jeg lidt ilter hvis det igen skal gå ud over de
forkerte - det er jo ikke dem der har opfundet efterlønnen - men
stemmefiskerne

>Jeg blev faktisk bare bekræftet i en ting som en del politikkere
>efterhånden har lært. Efterlønnen er hellig og må ikke røres.....

Det har jo lovet at frede den - så hvis de ikke vil kaldes
lystløgnere, må de jo nok lade den være i fred, og spare andre steder

OG så skal jeg nok kravle tilbage under min sten igen ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 09:33

On 19 Okt., 17:07, jan_stevns wrote:

> [...]
> have brugt tænkehatten inden de vedtager noget, der kan vise sig at
> blive enddog ganske dyrt, desværre kræver det jo en helt anden slags

Hvis jeg ikke er blevet helt fejlinformeret, så blev efterlønnen
indført engang i 70erne fordi der var stor ungdomsarbejdsløshed, så
ville man have de ældre til at trække sig lidt før, for at få de unge
ind på arbejdsmarkedet.
Dengang var det vel en udemærket idé og der er vel ikke noget galt i
at en lov bliver lavet om når den er uhensigtsmæssig eller for dyr,
tværtimod.
Det kræver da netop politikkere med nogle ordentlige boller og træffe
de nødvendige, men grimme beslutninger, og det har du ret i, dem er
der sgu ikke mange tilbage af.

> og politik har vi en anden gruppe til.

Jeg ved det, men der kom da lidt liv i tråden

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 17:29

>Jeg ved det, men der kom da lidt liv i tråden

Jada - og jeg glemte mine egne ord om at sidde lidt længere på
hænderne ;)

--
Jan_stevns

Fra : Mikael

Dato : 19-10-08 11:37

On 19 Okt., 18:28, jan_stevns wrote:

> Jada -  og jeg glemte mine egne ord om at sidde lidt længere på
> hænderne ;)

Synes nu heller ikke det plejer at være din stil.

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 19:01

>Synes nu heller ikke det plejer at være din stil.

jeg ved ikke lige hvad der sker denne tid - møg meget stress og jag
på arbejde - bilerne driller, hunden bider, kattene kradser, konen er
tåbelig, ungerne urimelige .... ja.... Jeg sidder en del på
hænderne denne tid, men ikke nok ;)

Så der ryger finker af panden - uberettiget, så må man sgu' sige pænt
undskyld, det er da det mindste

Du ved godt, man tanker bilen helt fuld, fordi bensinen er billig -
og på vej til Brøndby, er der noget ude på motorvejen , der slår op
under bilen og rammer - af alt - bensintanken.

Som selvfølgelig skal hjem fra Køln først - 14 dage at vente !

http://www.froerup.dk/crap/index.htm

Man bliver lidt alternativ, når man hælder 70 liter bensin ud på vejen

.... Og jeg, der påstår der aldrig ligger noget og flyder på vejene ,
javel, det går godt ;)

Får så gang i Nissan'en, for arbejdet skal jo passes, og lydpotten
falder af ... grrrrrrr,,,, ;)

Må gemme Prærievognen i Ringsted, og istedet tage toget til Vejle, op
klokken møg morgen , og regner med fruentimmeret er færdig ovre hos
tøserne i Billund, når jeg har fri klokken 14 - det var hun så ikke,
og iøvrigt havde en af vovserne lige overskidt varerummet i vor Previa

Så man må jo lige spænde hjælmen og tage en slapper, inden
toppakningen ryger.

--
Jan_stevns

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-10-08 19:43

On Sun, 19 Oct 2008 20:00:31 +0200, jan_stevns wrote:

<...>

> [...]
>under bilen og rammer - af alt - bensintanken.
>
>Som selvfølgelig skal hjem fra Køln først - 14 dage at vente !

ååh, nej - så blev motorvejen vandet for 700 penge. *suk*

> [...]
>javel, det går godt ;)
>
>Får så gang i Nissan'en, for arbejdet skal jo passes, og lydpotten

hmm.......

> [...]
>og iøvrigt havde en af vovserne lige overskidt varerummet i vor Previa
>
>Så man må jo lige spænde hjælmen og tage en slapper, inden

okay - det lyder godt nok nogenting stresset det forløb der. Men et
fedt billede af vovserne. (det er vist ikke lige små selskabshunde
)

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 20:09

Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> skrev :

>ååh, nej - så blev motorvejen vandet for 700 penge. *suk*

Jep !

>okay - det lyder godt nok nogenting stresset det forløb der. Men et
>fedt billede af vovserne. (det er vist ikke lige små selskabshunde
>)

Narjjjj .... de er jo lidt større end pekingesere ;)

Når man på billedet ser Molly's stikkende øjne ;) - er det jo ikke
sært man føler sig overvåget ;)

Den store hvalp i midten er Akita - hun er altså kun 4 mdr gammel ;)

( hun bliver enorm ! )

--
Jan_stevns

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-10-08 20:15

> http://www.froerup.dk/crap/index.htm

Hmmm - når jeg ser billedet, så toner der sig et billede frem på nethinden
fra min forlængst hedengangne Granada - der så de stålbånd som holdt tanken
på plads, nøjagtigt ud som dem på din øse - lige indtil den ene af dem
sprang (der var nok rustet lige rigeligt stål væk) - og da faldt tanken så
halvvejs ned på vejen......
Jeg ville skifte de rustne spændebånd, når du nu alligevel skifter tanken..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 20:31

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev :

>Jeg ville skifte de rustne spændebånd, når du nu alligevel skifter tanken..

samme her ! Jeg havde også en Granada der lavede det stunt ;)

--
Jan_stevns

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-10-08 22:07

#3 - faders gamle aflagte falcktransport tabte også tanken.

--
vh
Torben

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-10-08 21:42

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>jeg ved ikke lige hvad der sker denne tid - møg meget stress og jag
>på arbejde - bilerne driller, hunden bider,

Hunden bider?..... Den skal du s'gu længere ud på landet med!
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 22:00

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Hunden bider?..... Den skal du s'gu længere ud på landet med!

Så prøv lige at lege sprællemand igen foran ham ;)

--
Jan_stevns

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-10-08 17:09

Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

>Så prøv lige at lege sprællemand igen foran ham ;)

Har jeg prøvet...
Han fik det der udtryk i øjnene der vel nærmest kan oversættes til:
" Ih du godeste "

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-10-08 17:55

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, jan_stevns nagsulat:

> Har jeg prøvet...
> Han fik det der udtryk i øjnene der vel nærmest kan oversættes til:
> " Ih du godeste "

Det kan selv jeg godt forstå!

))))

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-10-08 02:23

On Oct 19, 1:00 pm, "Niels Bengaard" <benga...@FJERNDETTE850r.dk>
wrote:

> Det er en ok løsning for mig at se.

Net det er ikke.
IMO bør gulpladebiler kun kunne ind.reg. af momsreg. firmaer og skal
kun kunne benyttes til erhvervsmæssig kørsel. Intet andet, punktum.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : N/A