Star Wars
Fra : Kim2000

Dato : 18-10-08 20:50

TV2 sender den, fint nok. Har lige overværet den "nye" scene, hvor Harrison
Ford snakker med Jabba The Hut, i den oprindelige version springer man let
og elegant over Jabba og Fords møde.

Er jeg den eneste der synes denne nye scene ikke tilfører noget som helst og
blot forsinker handlingen?

Fra : Kim2000

Dato : 18-10-08 21:23

> [...]
> springer man let og elegant over Jabba og Fords møde.
>
> Er jeg den eneste der synes denne nye scene ikke tilfører noget som helst

Og i den næste nye scene kommer Ford løbende ned af gangen mens han jagter
et par stormtropper, i den gamle ser man ham løbe ned af gangen jagtende, og
umiddelbart efter komme løbende tilbage igen ligeså meget skrigende. I den
ny version ser man ham støde ind i en deling stormtropper. Jeg synes ikke
det er ligeså sjovt.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-10-08 15:17

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> declared in:
48fa45ab$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk :
> [...]
> ligeså meget skrigende. I den ny version ser man ham støde ind i en
> deling stormtropper. Jeg synes ikke det er ligeså sjovt.

Du må huske en smule galt.
Han har da altid rendt ind i en deling stormtropper.

Der har bare ikke altid været helt så mange, som der er i den
nyeste udgave. Der blev tilføjet et bundt digitale stormtropper,
til en allerede eksisterende scene.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 18-10-08 17:25

On 18 Okt., 21:49, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> [...]
> og elegant over Jabba og Fords møde.
>
> Er jeg den eneste der synes denne nye scene ikke tilfører noget som helst og

Det håber jeg da! Det er en vildt sjov scene, afsluttet med den
genialt ironiske replik "You're a wonderful human being, Jabba!"

- Tue

Fra : Peter Heide

Dato : 19-10-08 23:50

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> springer man let og elegant over Jabba og Fords møde.
>
> Er jeg den eneste der synes denne nye scene ikke tilfører noget som helst

Star Wars er noget forfærdeligt lort. Blev lokket i biffen ifbm den første
film tilbage i 80erne, og blev blev overbevist om at det blev første OG
sidste gang jeg ville spilde min tid på sådan en omgang overhyped nonsen.
Bare hele den fanboy mentalitet der er omkring Star Wars er til at brække
sig over.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-10-08 13:18

> Bare hele den fanboy mentalitet der er omkring Star Wars er til at brække
> sig over.

Enig. Desuden er der lavet alt for meget omkring Star Wars udover de 3 org.
film og det meste af det stinker - det være sig både film og spil - stort
set er alt det nye noget lort, men..... det rokker ikke ved at de 3 gamle er
fantastiske film og ingen andre SW 'produkter' har den samme charme som den
org. trilogi... fanboy? ja, så længe vi taler de 3 gamle film. Desuden havde
de en fantastisk wow-effekt som de osse skal have kredit for, men personligt
er jeg osse ret Star Wars'ed out og der går nok nogen tid inden jeg gider se
dem igen.
--
sniper_Nolight

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-10-08 03:18

On Oct 23, 1:18 pm, "sniper_Nolight" <non...@hotmail.com> wrote:

> Enig. Desuden er der lavet alt for meget omkring Star Wars udover de 3 org.
> film og det meste af det stinker - det være sig både film og spil - stort
> set er alt det nye noget lort,

Nu vil jeg lige sige at specielt Lego har ramt det godt. Nintendo Wii
udgaven af Star Wars spillet er fremragende og med super godt
gameplay.
Men du har ret, der er også meget tingel tangel som helt klart er
lavet med henblik på at malke penge ud af Star Wars konceptet.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-10-08 16:13

> [...]
>Men du har ret, der er også meget tingel tangel som helt klart er
>lavet med henblik på at malke penge ud af Star Wars konceptet.

uh ja, der rammer du helt plet - Lego SW ER gennemført på xboxen
ingen regler uden undtagelser! Men alt i alt er der meget bæ... Jeg ved
mange er glade for det nye Force Unleashed osse, så der er selvfølgelig gode
ting osse.
--
sniper_Nolight

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 31-10-08 17:13

sniper_Nolight <noname@hotmail.com> declared in:
49087d7f$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> [...]
> så ingen regler uden undtagelser! Men alt i alt er der meget bæ...
> Jeg ved mange er glade for det nye Force Unleashed osse, så der er

Det originale X-Wing og efterfølgeren Tie Fighter var også eksempler
på det modsatte af argumentet imod "Star Wars tingel tangel".
Jeg vil endog sige at den oprindelige vision for Star Wars: Galaxies
var noget af det mest uovertrufne i spilbranchen, nogensinde.

Knights of the Old Republic er også temmeligt rost, omend jeg aldrig
fik prøvet det.

Der er ganske vist en del skrammel derude, men det er langt fra skidt
det hele.

--

Permanently behind me: SWG, AoC & CounterStrike in all its forms.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR, CoH, GW & Florentia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-11-08 02:28

On Oct 29, 4:13 pm, "sniper_Nolight" <non...@hotmail.com> wrote:

> uh ja, der rammer du helt plet - Lego SW ER gennemført på xboxen

Ved ikke med Xbox og PS, men lyssværd effekten på Wii er rigtig god.

> så ingen regler uden undtagelser! Men alt i alt er der meget bæ... Jeg ved
> mange er glade for det nye Force Unleashed osse, så der er selvfølgelig gode
> ting osse.

Og så er LEGO'et også godt.
Så jeg synes faktisk at Star Wars er nogle af de film hvor de er
kommet godt fra det med merchandisen.