Shooter?
Fra : Jens K

Dato : 18-10-08 15:58

Hej,

jeg har netop set Shooter fra 2007. Fed action film.

Jeg mener at kunne huske en film (5 - 10 år gammel), som har nogenlunde
samme handling. En tidligere sniper, som skal hjælpe med at afsløre en
forbrydelse, og bliver så hængt op på denne forbrydelse.

Nogen, der kan huske noget?

--
jens

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-10-08 18:21

Jens K skrev:

> [...]
> samme handling. En tidligere sniper, som skal hjælpe med at afsløre en
> forbrydelse, og bliver så hængt op på denne forbrydelse.

Jeg kan huske, at det er præsidenten, der skulle skydes -
men desværre ikke ret meget mere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-10-08 13:41

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg kan huske, at det er præsidenten, der skulle skydes - men desværre
> ikke ret meget mere.

Jeg husker et mål 2-3 grader til venstre for POTUS.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Per

Dato : 18-10-08 19:10

Jens K wrote:
> [...]
> nogenlunde samme handling. En tidligere sniper, som skal hjælpe med
> at afsløre en forbrydelse, og bliver så hængt op på denne forbrydelse.

Kan det være denne her du tænker på:

http://www.imdb.com/title/tt0108171/plotsummary

mvh. Per

Fra : Jens K

Dato : 18-10-08 19:46

> Kan det være denne her du tænker på:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0108171/plotsummary
>
> mvh. Per
Hej Per,
Nej desværre , det var ikke denne, jeg tænkte på. Sniper er faktisk også en
god film.
Den film, jeg ikke kan huske navnet på, var uhyre dårlig - så dårlig, at jeg
ikke fik set den færdig. Det var også en action film, men mest action uden
så meget skuespil...

Jens

Fra : Tue Sørensen

Dato : 18-10-08 17:19

On 18 Okt., 20:46, "Jens K" <j...@FJERNtdc.dk> wrote:

> [...]
> ikke fik set den færdig. Det var også en action film, men mest action uden

Det kan være det er denne, du tænker på:
http://www.imdb.com/title/tt0114432/

- Tue

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-10-08 13:40

Jens K wrote:
> [...]
> samme handling. En tidligere sniper, som skal hjælpe med at afsløre en
> forbrydelse, og bliver så hængt op på denne forbrydelse.

Lidt. Hovedrollen spilles af en neger med efternavnet Wayan eller
Wayans. Der er åbenbart flere brødre med dette efternavn, to eller tre,
og ham her er kun én af dem.

Rimeligt god film, men absolut ikke et mesterværk.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-10-08 14:05

In news:48fb2aa4$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> typed:

> [...]
> tre, og ham her er kun én af dem.
>
> Rimeligt god film, men absolut ikke et mesterværk.

Jeg tror du mener filmen "Most Wanted" med Keenen Wayans. Jeg synes nu også
at den var god. Keenen er absolut den bedste skuespiller af de brødre.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-10-08 14:10

Tove Krieger wrote:
> [...]
>
> Jeg tror du mener filmen "Most Wanted" med Keenen Wayans. Jeg synes nu
> også at den var god. Keenen er absolut den bedste skuespiller af de

Ja, nu du nævner titlen, så kan jeg godt huske den...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jens K

Dato : 19-10-08 19:18

"Jens K" <jkah@FJERNtdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>

> Nogen, der kan huske noget?

Hej,
tak for indspark, det var Most Wanted, jeg ikke kunne huske. Min beskrivelse
var ikke særlig præcis, så flot at det lykkedes.
Og så kan jeg se, at vi er en smule uenige om det var en god film eller ej -
smiley.
--
Jens

Fra : Hans

Dato : 26-10-08 18:46

Jens K wrote:
> [...]
> beskrivelse var ikke særlig præcis, så flot at det lykkedes.
> Og så kan jeg se, at vi er en smule uenige om det var en god film

Det var den film som introducerede "isprojektilet", som blev busted af Adam
og Jamie i Mythbusters.