hvor kan denne knag købes
Fra : Dal

Dato : 18-10-08 16:38

Har ses denne knag i en køkken udstilling hos Designa, de viste bare desvære
ikke hvor man kunne få (købe) den, måske er der en her i gruppen som ved det
!!

http://picasaweb.google.dk/henrikdal/Knag#5258517658574015970

/dal

Fra : F.Syndergaard

Dato : 18-10-08 19:22

"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse
> Har ses denne knag i en køkken udstilling hos Designa, de viste bare
> desvære ikke hvor man kunne få (købe) den, måske er der en her i gruppen
> [...]
http://www.designa.dk/
Find den nærmeste butik på hjemmesiden
Spørg dem.

--
MVH.
Finni

Fra : F.Syndergaard

Dato : 18-10-08 19:24

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Undskyld, det var et dumt svar.

--
MVH.
Finni

Fra : Max

Dato : 19-10-08 19:05

Hej Finn

> Undskyld, det var et dumt svar.

Nej, svaret var ikke dumt, men det var dumt at bringe
det i dette indlæg :)

--
Mvh Max

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-10-08 20:32

In news:48fa02c1$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Dal <fup@ogfidus.com> typed:
> Har ses denne knag i en køkken udstilling hos Designa, de viste bare
> desvære ikke hvor man kunne få (købe) den, måske er der en her i
> [...]

Prøv evt. at google på "vægstumtjener" der er en del links, det kunne jo
være at du kunne finde den der.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Dal

Dato : 18-10-08 23:19

ok... ordet vægstumtjener havde jeg ikke tænkt på,,, desværre uden held !

/dal

Fra : Dal

Dato : 19-10-08 06:37

se se... her er den men det var nok ik' lige den pris jeg havde regnet med
http://www.fenomen.dk/default.asp?mode=showproduct&rid=10373

Fra : Ralph

Dato : 19-10-08 10:25

> se se... her er den men det var nok ik' lige den pris jeg havde regnet med
> http://www.fenomen.dk/default.asp?mode=showproduct&rid=10373

Så kan du da bare købe flere hvis du synes den er for billig.

--
Ralph

Fra : Dal

Dato : 19-10-08 10:45

3 stk ville ha' set godt ud (efter min mening) på min væg

/dal

Fra : Max

Dato : 19-10-08 19:07

Hej Dal

> se se... her er den men det var nok ik' lige den pris jeg havde
> regnet med

Nej, den er jo ikke særlig kostbar :)

--
Mvh Max

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 20-10-08 07:18

Dal wrote:
> se se... her er den men det var nok ik' lige den pris jeg havde regnet med
> http://www.fenomen.dk/default.asp?mode=showproduct&rid=10373
>
> /dal
>

> "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse

Du kan købe en ny af mig for 3000 kr.

det syntes jeg selv er en mere passende pris.