Tørretumbler varmer ikke hver gang
Fra : Mogens

Dato : 18-10-08 11:59

Vi har en tørretumbler Whirlpool AWZ 135 electronic, men det er som
electroniccen er blevet ustabil, for den varmer ikke altid når den
startes, så kan det hjælpen at slukke og tænde den igen. Det er lidt
irriterende man ikke kan regne 100% med den.
Nogen som har et bud på hvad der kan være galt?

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 19-10-08 09:40

Mogens wrote:
> [...]
> irriterende man ikke kan regne 100% med den.
> Nogen som har et bud på hvad der kan være galt?

Ja: Den varmer ikke hver gang.

Det er elektronikken.

Fra : Mads

Dato : 19-10-08 10:45

On Sat, 18 Oct 2008 12:58:55 +0200, Mogens <mohen@SLETc.dk> wrote:

> [...]
>irriterende man ikke kan regne 100% med den.
>Nogen som har et bud på hvad der kan være galt?

Ja, termostaten er i stykker. Min egen Whirlpool tumbler havde
samme problem for få uger siden. Godtnok ikke en AWZ 135
men mon ikke elektronikken er næsten den samme.

Jeg fik ihvertfald udsiftet termostaten og det løste problemet.

mvh Mads

Fra : Mogens

Dato : 19-10-08 14:33

Mads forklarede:

> [...]
> men mon ikke elektronikken er næsten den samme.
>
> Jeg fik ihvertfald udsiftet termostaten og det løste problemet.

Tak for svar. Ved du om det er noget man selv kan klare, og hvor kan
man evt. købe sådan en tingest? Jeg er ikke bange for at prøve noget
nyt.

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Mads

Dato : 19-10-08 15:10

On Sun, 19 Oct 2008 15:32:55 +0200, Mogens <mohen@SLETc.dk> wrote:

>Tak for svar. Ved du om det er noget man selv kan klare, og hvor kan
>man evt. købe sådan en tingest? Jeg er ikke bange for at prøve noget
>nyt.

Den er nem nok at skaffe. Se f.eks.
http://www.hvidevaredele.dk/shop/frontpage.html
Der er adskillige af den slags butikker.

Hvor nemt det er ved jeg ikke. Jeg måtte lade en fagmand
klare opgaven, da jeg var bortrejst og familien kunne ikke
vente.

mvh Mads

Fra : Mogens

Dato : 19-10-08 18:53

Mads udtrykte præcist:

> [...]
>
> Hvor nemt det er ved jeg ikke. Jeg måtte lade en fagmand
> klare opgaven, da jeg var bortrejst og familien kunne ikke

OK, tak for hjælpen

Mogens
mohen@SLETc.dk