Ridse i lak indvendig i bil
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 18-10-08 09:29

Har på en eller anden måde fået ridset venstre bagdør på indersiden.
Der er både ikke-dybe ridser, dybere ridser (hvor man kan se, at det
er en lysere farve blå under det metal mørkeblå farve) og ret dybe
ridser (hvor man kan se en hvid farve, går ud fra det er grunderen).
Kan ikke se metallet nogle steder.

Nu er det jo indvendig i bilen, så jeg går ikke ud fra, at det giver
nogle rustproblemer, hvis jeg skulle vælge ikke at gøre noget ved det
(bilen er 1 år gammel) ?!?

Er der nogen forholdvis billig måde at at polere/farve ridserne væk
på?

mvh
Michael Kristensen (Aygo 1.0)