midtersæde til 4wd
Fra : Finn

Dato : 18-10-08 15:30

jeg har mulighed for at få en "fri" firmabil på gule plader - Mercedes ML -
VW Touareg eller lign.

men - når jeg skal betale skat af den - vil jeg selvfølgeligt også ha
mulighed for at bruge den mest muligt - så et 3. sæde til et barn (6-7 år)
ville gøre den mere anvendelig.

jeg har set http://www.vonge.dk/ men hvordan fungere det i praksis ? kan det
nemt fjernes når det ikke bruges? andre forslag ?

måske andre forslag til bil - der skal kunne trække 28-3000kg + ?

hilsen

Finn

Fra : Thore Jensen

Dato : 18-10-08 17:36

Finn skrev:
> [...]
>
> jeg har set http://www.vonge.dk/ men hvordan fungere det i praksis ? kan det
> nemt fjernes når det ikke bruges? andre forslag ?

Jeg kan ikke svare for din bil, men de sæder jeg har set fra Vonge kan
ikke fjernes når de ikke bruges.

Thore

Fra : Finn

Dato : 19-10-08 16:20

"Thore Jensen" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke svare for din bil, men de sæder jeg har set fra Vonge kan
> ikke fjernes når de ikke bruges.
>
> Thore

nogen ide om hvad det koster ? - ca ?

Fra : Thore Jensen

Dato : 19-10-08 17:42

Finn skrev:

> nogen ide om hvad det koster ? - ca?

Jeg købte et til min citroen picasso, det gav jeg ca. 5600 inkl moms for.
Jeg monterede det selv, endda på hurtigere end de 4 timer, som de vil
have for at montere det, og jeg er ikke mekaniker og havde aldrig
tidligere monteret sådan et sæde eller endsige fjernet og remonteret
diverse beklædning m.m. fra bilen..

Thore

Fra : Finn

Dato : 19-10-08 17:57

> [...]
> for at montere det, og jeg er ikke mekaniker og havde aldrig tidligere
> monteret sådan et sæde eller endsige fjernet og remonteret diverse

det lyder da absolut rimeligt

du hører fra mig hvis det bliver aktuelt

Finn