Eberspächer Hydronic bilvarmer TP5 remote ~
Fra : Autocadster

Dato : 18-10-08 10:11

Findes der ikke en mindre remote til Eberspächer Hydronic bilvarmer end
TP5 remoten ?

Hvem forhandler Eberspächer Hydronic bilvarmere i dk ?

Autocadster / 2620

Fra : Lund

Dato : 18-10-08 10:20

Hej

Køb hellere Webasto......

Mvh. Torben

Fra : Autocadster

Dato : 18-10-08 10:36

Lund formulerede lørdag:
> Hej
>
> Køb hellere Webasto......

Og så have 2 varmere monteret ?

Autocadster / 2620

Fra : KASO

Dato : 18-10-08 12:16

"Lund" <torNOSPAM@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Køb hellere Webasto......

Hvorfor i al videste verden dog det?

Eberspächer er aldeles glimrende - og Webasto er hverken værre eller bedre.

Men som svar på spørgsmålet: Kjøller er stor forhandler og montør af
Eberspächer: http://www.kjoeller.com/bilvarmetilbehoer.htm

Jeg har fået monteret min varmer med telestart - dvs. at jeg ikke har en løs
fjernbetjening, men istedet styrer varmeren fra min mobiltelefon.

Fra : Autocadster

Dato : 18-10-08 13:30

KASO skrev:
> Eberspächer er aldeles glimrende - og Webasto er hverken værre eller bedre.

Helt enig...

> Men som svar på spørgsmålet: Kjøller er stor forhandler og montør af
> Eberspächer: http://www.kjoeller.com/bilvarmetilbehoer.htm

Takker...

> Jeg har fået monteret min varmer med telestart - dvs. at jeg ikke har en løs
> fjernbetjening, men istedet styrer varmeren fra min mobiltelefon.

Hvad kostede den telestarter ? jeg har fyret monteret, og har pt.
fjernbetjening til, det virker perfekt... men det har jo sine
begrænsninger med afstanden

Autocadster / 2620

Fra : KASO

Dato : 18-10-08 14:58

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvad kostede den telestarter ? jeg har fyret monteret, og har pt.
> fjernbetjening til, det virker perfekt... men det har jo sine

Det kan du se på oventstående link: Kr 3.481,25

Jeg fik det monteret sammen med varmeren - så jeg betalte en samlet pris
inkl. et panel i kabinen (min bil dublerer som autocamper - så det kan være
praktisk når man overnatter i den (MB Viano Marco Polo)).

Telestarteren giver mulighed for at du kan ringe til bilen for at starte
varmeren - eller programmere et starttidspunkt via SMS. Du kan også få
oplysning om temperatur i kabinen tilbage (på SMS). Jeg havde også
fjernbetjening til fyret i min forrige bil - men telefonløsningen rækker jo
overalt - og jeg slipper for at rende rundt med en løs fjernbetjening.

Fra : MGJ

Dato : 19-10-08 06:24

Hej

Jeg har et Eberspächer benzin fyr monteret i en Mondeo med telestart.
Telestart er en god løsning, mobilen har man jo altid med sig. MEN jeg kan
ikke få min til at virke i udlandet, uanset hvordan jeg koder den.

Faktisk ville en kombination af Callstart og fjernbetjening være fin da det
jo er letter at bruge fjernbetjeningen feks. hjemme. Men jeg ved ikke om
begge løsninger kan monteres samtidig? Samtidig burde man kunne bruge
callstarteren som fastmonteret mobiltelefon

MGJ

Fra : KASO

Dato : 19-10-08 06:57

"MGJ" <REMOVE_THISbuggy@sport.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> om begge løsninger kan monteres samtidig? Samtidig burde man kunne bruge
> callstarteren som fastmonteret mobiltelefon

Mon ikke det er fordi det simkort, der sidder i din call-start, ikke er
åbent for opkald i udlandet?

Hvilken udbyder/abonnement bruger du (i din call-start)?

Selve Call-starten er jo ligeglad med, hvor den befinder sig - det er
SIM-kortet, der afgør, om du får forbindelse.

Fra : Autocadster

Dato : 19-10-08 09:14

KASO udtrykte præcist:
> "MGJ" <REMOVE_THISbuggy@sport.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke det er fordi det simkort, der sidder i din call-start, ikke er åbent
> for opkald i udlandet?

Det tror jeg også jeg også er grunden, i dag skal man jo tilmelde sig
udenlandstelefoni

Må til Kjæller i morgen

Autocadster / 2620

Fra : MGJ

Dato : 19-10-08 13:54

> Det tror jeg også jeg også er grunden, i dag skal man jo tilmelde sig
> udenlandstelefoni

I har da så ganske ret, tak, det havde jeg slet ikke overvejet.

MGJ

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-10-08 10:57

Autocadster wrote:
> Findes der ikke en mindre remote til Eberspächer Hydronic bilvarmer end
> TP5 remoten ?

Interfacet er en enkelt ledning så en Eberspächer motorvarmer kan fint
bruges sammen med en Webasto styring + remote. Det er faktisk lige
præcis det, der er monteret i min Citröen C3.

Ebbe