Maling af gammel MC Att:Pierre Roland
Fra : Lars Molnit

Dato : 24-07-01 20:05

Hej alle :) igen igen :)

Nå, kan se på det hele at jeg skal ha en ny forskærm med forkroming...
men en anden ting er at male tank osv...

Original farven til GT-380L modellen kan ses på :
http://users.cybercity.dk/~dsl50092/GT380.gif

Men men... jeg er lidt i tvivl om det skal være den, for det kræver også
at man for klistermærkerne på også, og som det ser ud nu, så er det en
ekstrem dyr afair med de klistermærker :( og samtidig med skal man være
heldig at finde dem.

Så har jeg savlet lidt over denne farve :
http://www.aub.dk/~molnit/dfm/high/PierreRoland_Yamaha_Drag_Star_650.jpg

Vil den mon se godt ud på en GT-380L ??? sædet skal nok ombetrækkes i
hvid, men alligevel ???

VH
Lars Molnit

P.S. Nogen der kan anbefale en autolaker i KBH området eller sjælland
genneralt ??? det er jo en lille ø :)

Fra : Martin Poll

Dato : 24-07-01 22:02

Hej Lars

Jeg syntes at du skal holde dig til originale farve, Den er meget pæn, og
efter hvad jeg kan se tæt på den HT gule som man kan få bla SV og gsx-r
corona i .Det kan være svært at bedømme udfra et billed men jeg syntes at
den grønne virker lidt skrap til din MC.

I Valby i kvarteret bag silvan ligger der en mc lakerer der er meget dygtig
spørg evt hos aagesen hvad han hedder.

Med venlig hilsen
Martin ( ex gpz i gul nu, sort Falco)

Fra : Klaus Madsen

Dato : 25-07-01 03:17

Hvorfor ikke købe hele cyklen Pierre har den til salg, kig bare her
under køb & salg :
http://www.virago-star.dk/

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Lars Molnit

Dato : 25-07-01 09:24

"Klaus Madsen" <webmaster@virago-star.dk> wrote in message
> Hvorfor ikke købe hele cyklen Pierre har den til salg, kig bare her
> under køb & salg :
> http://www.virago-star.dk/

Nu var det nu ellers kun farven... :) har den mening, at hvis jeg skal
købe en custom/chopper, skal den som minimum havde 1Kccm ... og så er hele
grunden til det med farven at jeg er ved at renovere GT-380L'eren helt fra
bunden :)

VH
Lars Molnit