Calais - Dover
Fra : Mogens

Dato : 17-10-08 04:23

Nogen der kender prisen på en færgeoverfart for en bil og 2 passagerer?
Er een-dags-billetter et fænomen og mulighed mon?
Vi skal en hurtig tur over at hente en bil...
--
/Mogens

Fra : Bo

Dato : 17-10-08 04:30

On 17 Okt., 06:22, "Mogens" <nyhedsgrupperS...@jubii.dk> wrote:
> [...]
> Er een-dags-billetter et fænomen og mulighed mon?
> Vi skal en hurtig tur over at hente en bil...

er på dansk både til færge og tunnel
http://www.directferries.dk/eurotunnel.htm min 4-hjuls trækker
69 Euro retur bil+1 pass.

http://www.eurotunnel.com/ukcp3main

Fra : Bo

Dato : 17-10-08 05:08

On 17 Okt., 13:30, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:

> er på dansk både til færge og tunnelhttp://www.directferries.dk/eurotunnel.htm    min 4-hjuls trækker
> 69 Euro retur bil+1 pass.
>
> http://www.eurotunnel.com/ukcp3main

http://www.aferry.dk/ kan du søge på "Sammenlign priser" der kom
jeg ned på 51 Euro det var fra Dunkerque-Dover Retur Norfolkline

Fra : Mogens

Dato : 19-10-08 20:40

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> http://www.aferry.dk/ kan du søge på "Sammenlign priser" der kom
> jeg ned på 51 Euro det var fra Dunkerque-Dover Retur Norfolkline

Super !

--
/Mogens

Fra : alexbo

Dato : 17-10-08 11:30

"Mogens" skrev

> Nogen der kender prisen på en færgeoverfart for en bil og 2 passagerer?
> Er een-dags-billetter et fænomen og mulighed mon?
> Vi skal en hurtig tur over at hente en bil...
http://www.aferry.dk/quote/Booking/AFRYBook2.asp?A=A&SD=107359967014020081017112450

Nu er det ikke helt nemt at finde en præcis pris til dig når man ikke ved
hvornår I vil over, ikke ved hvilken bil I kører i, og om det er en
autotransporter frem og tilbage eller een bil frem og to tilbage.

Der er også flere rederier at vælge imellem.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ulvir

Dato : 17-10-08 12:03

> [...]
> hvornår I vil over, ikke ved hvilken bil I kører i, og om det er en
> autotransporter frem og tilbage eller een bil frem og to tilbage.

Noget a la "Jeg skal på ferie med min familie. Hvor meget kommer det til
at koste?"

Fra : Mogens

Dato : 19-10-08 20:40

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Noget a la "Jeg skal på ferie med min familie. Hvor meget kommer det til
> at koste?"

Nej, der står langt mere info end dét i mit skriv...