køb af isolering i Tyskland?
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-10-08 21:36

hej ng,

er der nogen der kender priser på isolering (loftrummet) i Tyskland? Kan
det svare sig at hente det? (har ca. 100km til grænsen).

Skal bruge 2x95mm 155kvm

--
vh, Erik BH

Fra : Morten

Dato : 17-10-08 21:50

"Erik B. Hansen" <erik@børstingMedOEistedetforø.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen der kender priser på isolering (loftrummet) i Tyskland? Kan
> det svare sig at hente det? (har ca. 100km til grænsen).

Hej har kigget på priser i bauhaus-tyskland/samt andet byggemarked i
nærheden ved førtepark og de lå på nivo med danske men
gulvisoleringflamingo kan man godt hente lidt på

Morten

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-10-08 22:02

"Morten" <1bladlus@get2net.dk(fjern 1)> wrote in

> Hej har kigget på priser i bauhaus-tyskland/samt andet byggemarked i
> nærheden ved førtepark og de lå på nivo med danske men
> gulvisoleringflamingo kan man godt hente lidt på

Ok.. og med en god rabat når man køber et par paller kan det nok slet ikke
svare sig at hente selv så.

Tak for svaret Morten.

--
vh, Erik BH

Fra : Michael Hansen

Dato : 18-10-08 10:17

> [...]
>
> er der nogen der kender priser på isolering (loftrummet) i Tyskland? Kan
> det svare sig at hente det? (har ca. 100km til grænsen).

Hvis du skal have så meget tror jeg ikke det kan betale sig, har selv lagt 2
x145mm flexi bats, på loftet af et hus på 174 m2, det er 5 paller, de paller
er rimelig høje, for der var 26 pk. på, skal jo have været 5 x til tyskland,
når det er sådan en mængde, så kør til 2-3 byggemarkeder og få en pris.
Stark var så flinke og give mig et "tilbud" på listeprisen... Så kørte jeg i
XL og sparede 15 kkr. og fik det for 13 kkr og kunne så få det leveret af
nogle gange, så jeg også kunne komme rundt oppe på loftet

Michael

Fra : CC

Dato : 19-10-08 00:12

"Michael Hansen" skrev i en meddelelse ..

> Hvis du skal have så meget tror jeg ikke det kan betale sig, har selv lagt
> 2 x145mm flexi bats, på loftet af et hus på 174 m2, det er 5 paller, de
> paller er rimelig høje, for der var 26 pk. på,
Køb kun batts i passende tykkelse, så du er på niveau med spærfoden.
Herefter køber du isolering i ruller. De er komprimeret og fylder ikke ret
meget.
Når de er rullet ud og begynder at ekspanderer, får du helt tætte samlinger.
Det andet giver alt for meget bøvl, specielt helt ud ved væggen.
Husk at forhøje "vindbrætte" når du nu lægger ekstra "mm" på.