Jeg er ked af at gentage mig selv, men....
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 14:09

Jeg bliver ved med at undres over, at folk virkelig er så småt
begavede.

http://ekstrabladet.dk/112/article1071591.ece

Ud over det, blev der taget knap 10.000 for at køre for hurtigt i
sidste uge.

Det kan da ikke undre nogen at der er intensiveret kontrol, når der i
alle medier har været nævnt at det vil finde sted som opfølgning på
kampagnen Ta' 10 af farten.

Det eneste positive der er ved danske bilisters intelligensniveau er,
at der er nok at skrive om i dette forum.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-10-08 17:59

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det kan da ikke undre nogen at der er intensiveret kontrol, når der i
> alle medier har været nævnt at det vil finde sted som opfølgning på

Nu du siger det - jeg har heller ikke bemærket at lastbilerne er begyndt at
køre 10 langsommere ;)

--
Per

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 18:41

On Fri, 17 Oct 2008 18:58:41 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:

>Nu du siger det - jeg har heller ikke bemærket at lastbilerne er begyndt at
>køre 10 langsommere ;)

>--

Det kan man ikke i en moderne lastbil. De springer i luften, hvis de
ikke kører fuld hane.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 17-10-08 19:33

> Det kan man ikke i en moderne lastbil. De springer i luften, hvis de
> ikke kører fuld hane.
ROFL!

Men nu er der pludselig en del mere som giver mening...

Dem som køre på vejene, køre fuld hammer.

Dem som ligger i grøften har prøvet at tage 10kmt af farten og så gik det
galt? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 20:58

On Fri, 17 Oct 2008 20:32:56 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Dem som køre på vejene, køre fuld hammer.
>
>Dem som ligger i grøften har prøvet at tage 10kmt af farten og så gik det

Du har set lyset.

Til glatbane og manøvreprøver med vogntog bliver det tæsket ind i dig.

HOLD VOGNTOGET STRAKT!

Og det kan kun lade sig gøre, hvis man hiver lidt i det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-10-08 10:48

> [...]

> HOLD VOGNTOGET STRAKT!
>
> Og det kan kun lade sig gøre, hvis man hiver lidt i det.

Husk det når du overhaler en campingvogn. Grunden til at vedkommende ikke
kører hurtigere end dig er naturligvis et campingtræks manglende evne til at
holde sig udstrakt ved høje hastigheder ;)

--
Per

Fra : René Løweneck

Dato : 17-10-08 18:41

Hej Folmer !

> Det eneste positive der er ved danske bilisters intelligensniveau er,
> at der er nok at skrive om i dette forum.

.... og nok til at skrive ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-10-08 18:45

On Fri, 17 Oct 2008 15:09:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>
>http://ekstrabladet.dk/112/article1071591.ece
>
>Ud over det, blev der taget knap 10.000 for at køre for hurtigt i

Jow, så godt en større gruppe Police MC'er i 90 km/t zonen på
Amagermotorvejen. Og vist også noget måleudstyr på en bro.

>Det kan da ikke undre nogen at der er intensiveret kontrol, når der i
>alle medier har været nævnt at det vil finde sted som opfølgning på
>kampagnen Ta' 10 af farten.

Ta 10 af farten på M3 sydgående mellem Frederikssundsvej og Islev vil
få alt til at køre baglæns ) Men du har ret - når der er en
kampagne er der pæne chancer for at blive målt.

>Det eneste positive der er ved danske bilisters intelligensniveau er,
>at der er nok at skrive om i dette forum.

Ja, og debattere samme

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 21:10

On Fri, 17 Oct 2008 19:44:53 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Jow, så godt en større gruppe Police MC'er i 90 km/t zonen på
>Amagermotorvejen. Og vist også noget måleudstyr på en bro.

>--

Tog de dit fokus fra vejbanen? Og er det forsvarligt?

> [...]

>få alt til at køre baglæns ) Men du har ret - når der er en
>kampagne er der pæne chancer for at blive målt.

Ja, nu skal du jo passe på at der ikke slipper noget positivt ud. Et
enkelt lille dansetrin kunne du da godt aflevere, når du nu på det
meste af strækningen må køre 30 km/t. mere end før - og kan det.

>--

>Ja, og debattere samme

>--

Jeg kommer jo også til at have dig under særbehandling.

Magen til svagpisser, døgenigt, skidespræller, socialdemokrat og
tøsedreng skal man da lede længe efter.

Det er kun ganske få måneder siden du stod med det ene ben oppe i mit
førerhus, for ligesom at betragte alle dine synspunkter om
lastbilchauffører fra en anden vinkel, men er det blevet til noget?

Nej!

Hvad har du gang i?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-10-08 21:32

On Fri, 17 Oct 2008 22:10:13 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Tog de dit fokus fra vejbanen? Og er det forsvarligt?

Næh, jeg så dem som jeg ser fodtusser i lyskryds og andet skravl, der
ikke hører hjemme, hvor FAR skal køre )

>Ja, nu skal du jo passe på at der ikke slipper noget positivt ud. Et
>enkelt lille dansetrin kunne du da godt aflevere, når du nu på det
>meste af strækningen må køre 30 km/t. mere end før - og kan det.

Jamen om morgenen er det da helt fedt at kunne M3 fra syd til nord på
godt 10 minutter, hvis ellers klumperne kan finde ud af at flette før
Jyllingevej. Om eftermiddagen sydgående....alt for mange biler til to
spor og danskere kan ikke flette.......20 % begynder at trække ind 1
km før, andre 40 % ca. 500 m før og 20 % 200 m før og så er der lige
20 % der holder klampen ned til der skal flettes - og gæt lige hvor
mange biler, hver vogn i midten har sluppet ind i snit Højre spor
er ikke bedre, fordi nogen tror, at nu går det bedre her )

> [...]
>førerhus, for ligesom at betragte alle dine synspunkter om
>lastbilchauffører fra en anden vinkel, men er det blevet til noget?

At holde styr på mit eget - og ikke så mange muligheder for at tage 3
kasser stærkøl med på togtet, de ville jo være nødvendige for at
fordøje dine gloser over os almindelige bilister. )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 22:03

On Fri, 17 Oct 2008 22:31:57 +0200, Ivan Madsen

> [...]
>kasser stærkøl med på togtet, de ville jo være nødvendige for at
>fordøje dine gloser over os almindelige bilister. )

Ikke engang en ordentlig dårlig undskyldning kan du præstere.

Vi dissekerer det lige, sætning for sætning.

At holde styr på sit eget? Du har vel selv samlet det sammen? Konen i
køkkenet, bilerne i garagen, hundene i hundegården, havemøblerne i
haven, alt. altanen, osv. osv.

3 kasser stærkøl, og mulighed for at medbringe samme?

Jeg medfører en 80 kubikmeter trailer, og trækkeren er udstyret med
diverse aflæggerum for den slags. desuden vil det kun være et problem
på vej op, med de svage nerver du er i besiddelse af.

Hvad angår det glosarium der bliver anvendt overfor alm. bilister kan
du af indlysende årsager ikke vide en hulende fis om, qua din totale
mangel på tilstedeværelse der hvor glosariet bliver anvendt.

Må jeg anbefale at du snarest søger en stilling hos DMI, idet det
tydeligt fremgår, at en af dine stærkeste sider er, at løbe med en
halv vind.

Dette vil også betyde en kortere daglig rejsetid til og fra embedet,
hvilket måske kan have en gavnlig indvirkning på dine af trafikken så
flossede nerver.

Hvis der måtte opstå yderligere behov for hudfletning, eller en
komplet pelsning, står jeg til herrens rådighed.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 17-10-08 22:31

On Fri, 17 Oct 2008 23:02:55 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Ikke engang en ordentlig dårlig undskyldning kan du præstere.

Nu syntes jeg at erindre noget om, at passagererne ikke nød pilsnere,
når "futten" skulle arbejde, men måske jeg tager fejl.

>Vi dissekerer det lige, sætning for sætning.
>
>At holde styr på sit eget? Du har vel selv samlet det sammen? Konen i
>køkkenet, bilerne i garagen, hundene i hundegården, havemøblerne i
>haven, alt. altanen, osv. osv.

jow, jow....det ved jeg godt....men du ved også lige så godt som jeg,
at somme tider så sker der ting, man ikke lige havde forventet.

> [...]
>diverse aflæggerum for den slags. desuden vil det kun være et problem
>på vej op, med de svage nerver du er i besiddelse af.

Det er såmænd ikke pladsen jeg er bekymret for

>Hvad angår det glosarium der bliver anvendt overfor alm. bilister kan
>du af indlysende årsager ikke vide en hulende fis om, qua din totale
>mangel på tilstedeværelse der hvor glosariet bliver anvendt.

Når man ser dine formuleringer herinde (hvor man må forvente en vis
afpudsning pga. turen hjem i luksusautomobilet og kærlig omsorg
så'eeh.....)

>Må jeg anbefale at du snarest søger en stilling hos DMI, idet det
>tydeligt fremgår, at en af dine stærkeste sider er, at løbe med en
>halv vind.

Konen klagede ellers over stormvejr i nat - bare pga. en hvidløgspizza
og noget med blafrende gardiner, når naturen kaldte sin ret )

>Dette vil også betyde en kortere daglig rejsetid til og fra embedet,
>hvilket måske kan have en gavnlig indvirkning på dine af trafikken så
>flossede nerver.

naaah. - efterårsferie letter på det hele.

>Hvis der måtte opstå yderligere behov for hudfletning, eller en
>komplet pelsning, står jeg til herrens rådighed.

Jeg har en hund, der skal klippes om ca. 3 måneder, så'eeh, vi ringer
))

Fra : Sode

Dato : 17-10-08 20:41

Damn... folmer is back....*gg*

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 20:59

On Fri, 17 Oct 2008 21:40:42 +0200, "Sode" <sode@xxxhas.dk> wrote:

>Damn... folmer is back....*gg*

>--

Det var fælt, hva'?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-10-08 10:49

"Sode" <sode@xxxhas.dk> skrev i meddelelsen
> Damn... folmer is back....*gg*

Han holder vel efterårsferie - sammen med skolebørnene :)

--
Per