Kakao i breve.
Fra : Thomas Thomassen

Dato : 16-10-08 15:10

Har støvet rundt i div. supermarkeder o.a., men uden held, så hvor kan
Kakao i breve mon købes???

Fra : Dorthe

Dato : 16-10-08 20:28

I føtex

De har dem alle steder - det er dem til at putte i kogende vand du mener,
ikke?

"Thomas Thomassen (slet 2RZUX)" <kyndby2003@2RZUXyahoo.dk> skrev i
meddelelsen news:12241666190.144612749485869@dtext.news.tele.dk...

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 17-10-08 19:06

"Thomas Thomassen (slet 2RZUX)" skrev i meddelelsen

> Har støvet rundt i div. supermarkeder o.a., men uden held, så hvor kan
> Kakao i breve mon købes???

Har du prøvet Frellsen ? Vi køber Kakaobreve fra dem på min arbejdsplads. De
er lidt dyre, men smagen er totalt iorden
http://www.frellsen.dk/page.asp?pageId=92&intSiteId=1&show=sub327&strParentId=0,327,0&isParent=true

Kenn H. Jensen