Nettos vinfestival - Rioja & Chianti?
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 16-10-08 14:24

Kære gruppe!

Er der nogen, der har smagt nogle af de vine, Netto har til salg som
del af deres Vinfestival denne uge?

Jeg er særligt interesseret i indtryk af Riojaen fra 2001 og Chiantien
fra 1999. Jeg har glemt producenterne.

Der var vist også et par rhônevine eller tre?

---
Mvh.
Kasper Bergholt
http://gastronomi.wikidot.com/syrah (Syrah-baserede vine fra den
nordlige rhônedal).

Fra : Lars, Århus

Dato : 17-10-08 22:26

Kasper Bergholt wrote:
> Kære gruppe!
>
> Er der nogen, der har smagt nogle af de vine, Netto har til salg som
> del af deres Vinfestival denne uge?

NETTO !

Er du helt ude i Hampen?

Lars

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-10-08 22:34

Lars, Århus wrote:

> NETTO !
>
> Er du helt ude i Hampen?

Er der da en Netto dér?

--
Kurt Lund

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 17-10-08 22:41

On Fri, 17 Oct 2008 23:25:44 +0200, "Lars, Århus"
<lars_c_e@aarhusmail.dk> wrote:

>NETTO !
>
>Er du helt ude i Hampen?

Næ, det tror jeg ikke, jeg er.

Jeg har smagt et par af verdens største vine, men det gør ikke, at jeg
ikke er interesseret i vine, der ligger mere fornufigt på aksen mellem
pris og kvalitet. Og de to vine, jeg nævnte, kunne meget vel ligge
lige præcis dér.

---
Mvh.
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net (Bergholts opskrifter -- illustrerede
opskrifter & forslag til vine, der matcher).