Pas på dubai
Fra : H. Jensen

Dato : 16-10-08 09:21

De har strammet lidt op.

Køb deres sprut som de på trods af deres kultur sælger i spandevis og
billigt.
Køb deres kvinder som er opmarcheret langs hotellerne og på særlige
bordeller

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1414337.ece

Men nyd ikke gratis glæder med din partner eller en tilfældig medturist, så
fanger bordet.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1816887.ece

Det hele handler om omsætning dernede.

--
Regards
Meditation Inlet - special boarding school for children with special needs.

Fra : Svend

Dato : 16-10-08 11:37

"H. Jensen" <meditationinlet@yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Regards
> Meditation Inlet - special boarding school for children with special

Lyder godt især det med kvinderne

Hvad er forskellen på en luder og en kæreste ?

Luderen kræver penge før sex, kæresten kræver efter sex (og resten af den
tid du er sammen med hende)

Fra : David

Dato : 16-10-08 12:50

"Svend" <sven@jeghadernuspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er forskellen på en luder og en kæreste ?
>
> Luderen kræver penge før sex, kæresten kræver efter sex (og resten af den
> tid du er sammen med hende)

Jeg troede forskellen var at

Man får sex hver gang man giver en luder penge, det gælder ikke for
kæresten, hun tager bare pengene - hver gang !

Fra : Ulvir

Dato : 16-10-08 13:25

"David" <nyevinduer@glasmasteren.dk> skrev i meddelelsen

> Man får sex hver gang man giver en luder penge, det gælder ikke for
> kæresten, hun tager bare pengene - hver gang !

Hver gang hvad? Hver gang man ikke får sex, eller hur?

Fra : Pernille

Dato : 16-10-08 14:49

"David" <nyevinduer@glasmasteren.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede forskellen var at
>
> Man får sex hver gang man giver en luder penge, det gælder ikke for
> kæresten, hun tager bare pengene - hver gang !

- Den dag du virkelig leverer varen, holder hun op med at kræve ind...

Fra : Per O.

Dato : 17-10-08 00:37

> [...]
>
> http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1414337.ece
>
> Men nyd ikke gratis glæder med din partner eller en tilfældig medturist,

Nej det handler ikke om omsætning, men om at turisterne nogen gange ikke
sætter sig ind i hvilket land de befinder sig i.

Hvis vi i Danmark forbeholder os retten til selv at bestemme hvad vi skal
spise, hvordan vi skal gå klædt og hvordan man skal opføre sig, og samtidig
klandrer udlændinge og indvandrere for at de ikke lever op til de danske
måder at se verden på, endsige retter sig ind efter vi danskeres normer, så
må vi som udlændinge i et andet land også indrette os efter deres regler,
skikke og moralnormer. Hvis man ikke vil rette sig efter normerne, så bliv
for hulen væk fra de muslimske lande. Muslimer har en noget alternativ måde
at beskue visse problemer på, og for os i vesten kan det godt forekomme at
de mener at hvis moral er godt, så er dobbeltmoral mindst dobbelt så godt,
men det ændrer ikke ved, at det nu en gang er deres land nogen mennesker
vælger at besøge, og dermed også burde acceptere at der gælder andre regler
end dem vi er vant til i de mere 'civilisere' dele af verden. Hvis man ikke
kan li' den måde de kører deres land på, så gør som jeg og bliv væk fra de
muslimske lande, så undgår man at nogen af parterne får en dårlig oplevelse.

Per O.