"Billige" amerikanere?
Fra : -=JF=-

Dato : 15-10-08 21:52

Hej!

For noget tid siden var her et link i gruppen der viste en forhandler
der solgte Chrysler (tror jeg det var) som paralelimport, og et link til
en avisartikel om det.

Er der nogen der tilfældigvis har linkene, eller bare kan huske hvilken
forhandler det drejer sig om.

Mvh John

Fra : Peter

Dato : 16-10-08 08:11

> Er der nogen der tilfældigvis har linkene, eller bare kan huske hvilken
> forhandler det drejer sig om.

Jeg mener at Toftegaard Automobiler, Holbæk har været nævnt på et tidspunkt
ifm. parallel-import.
Om de stadig gør, og om de også beskæftiger sig med amerikanere ved jeg ikke

MVH Peter

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-10-08 11:11

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> For noget tid siden var her et link i gruppen der viste en forhandler
> der solgte Chrysler (tror jeg det var) som paralelimport, og et link

er det denne ?
http://fpn.dk/motor/bil/article1375430.ece
--
ad

Fra : -=JF=-

Dato : 16-10-08 17:44

Awul Dasfilshabeda skrev:

> er det denne ?
> http://fpn.dk/motor/bil/article1375430.ece

Just präcis Tak skal du have!
En kollega påstår hårdnakket at det er en and, så nu kan han lære det
ka' han!

Mvh John

Fra : Per

Dato : 16-10-08 16:03

-=JF=- skrev:
> Er der nogen der tilfældigvis har linkene, eller bare kan huske hvilken
> forhandler det drejer sig om.

Prøv evt. også bilbasen.dk/Bilzonen.dk

/Per

Fra : -=JF=-

Dato : 16-10-08 17:46

Per skrev:

> Prøv evt. også bilbasen.dk/Bilzonen.dk

Jeg er stamgæst på Bilbasen... Mest som lurer
Men jeg leder efter en bestemt bilforhandler som har specialiceret sig i
amerikanere, og har fundet en niche i at sælge bl.a. Chrysler som
paralelimport... Langt billigere, men uden fabriksgarantien.

Mvh John

Fra : Per

Dato : 16-10-08 22:55

-=JF=- skrev:

> [...]
> amerikanere, og har fundet en niche i at sælge bl.a. Chrysler som
> paralelimport... Langt billigere, men uden fabriksgarantien.

Hvoraf ham du søger er een af de 3 på sjælland som netop nu annoncerer
med "billige" Chrysler
God jagt

/Per